Πανηγύρισαν πολλοί στην κυβέρνηση και στους σιδηροδρόμους την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για κλείσιμο του φακέλου του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις.
Αίσια έκβαση μιας υπόθεσης που πάντως πολεμήθηκε παλαιότερα από τη σημερινή κυβέρνηση, όταν βρισκόταν στην αντιπολίτευση, αλλά και τους συνδικαλιστές, αφού μοιραία συνδέθηκε με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πραγματικά δικαιωμένος λοιπόν είναι ο Κωστής Χατζηδάκης (φωτ.), που δρομολόγησε αυτή την εξέλιξη το καλοκαίρι του 2008, όταν ήταν υπουργός Μεταφορών. Τότε ξεκίνησε η προσπάθεια εξυγίανσης του ΟΣΕ που έχει πάντως ακόμα δρόμο... Θυμίζουμε ότι την περίοδο 2012-14 έγιναν όλες εκείνες οι αναγκαίες κινήσεις προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη διευθέτηση του ζητήματος των κρατικών ενισχύσεων, ενώ παράλληλα προχώρησε η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης. Οι κρατικές ενισχύσεις –για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1,08 δισ. ευρώ– σε περίπτωση που δεν λυνόταν το πρόβλημα έπρεπε να επιστραφούν από την εταιρεία στο Δημόσιο, με προφανές το αδιέξοδο για την εταιρεία, θυμίζει ο σήμερα αντιπρόεδρος της Ν.Δ. «Θέλω να ελπίζω ότι η κυβέρνηση, που είδε από την αρχή με καχυποψία το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάνοντας άμυνα οπισθοφυλακών για το τελευταίο θέμα, θα προχωρήσει αμέσως στην υπογραφή της σύμβασης με την Trenitalia», σημειώνει.
Πηγή: kathimerini.gr