Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Πάτρα: Ο κίνδυνος να χαθεί ο προαστιακός.


Τον φόβο ότι όσο διαρκούν οι εργασίες κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής θα χάσουν οι πατρινοί τον προαστιακό, μέσω του οποίου ετησίως μετακινούνται ένα εκατομμύριο επιβάτες, εκφράζει ο Βασίλης Παππάς, Καθηγητής του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών, ο οποίος έχει ασχοληθεί επισταμένα με το ζήτημα της χάραξης.

Επισημαίνει επίσης ότι μέχρι σήμερα δεν έχει ξεκαθαρίσει η ίδια η Πάτρα τι είδους τρένο χρειάζεται και ποιες ανάγκες θα καλύψει, κάτι που εκ των πραγμάτων δημιουργεί ζητούμενα ως προς τον αναπτυξιακό χαρακτήρα του έργου.
« Δεν γνωρίζουμε ποιες ανάγκες θα καλύψει το ίδιο το τρένο. Υπάρχουν τρένα εμπορικά πολύ μεγάλα και με μεγάλη συχνότητα στα δρομολόγια. Υπάρχουν και ήπια επιβατικά τρένα. Ποιες ανάγκες θα καλύψουμε στο άμεσο μέλλον; Γι' αυτό μιλάμε, όχι για τα επόμενα 50 χρόνια. Γνωρίζουμε ότι έχουμε τον προαστιακό και πρέπει να τον στηρίξουμε γιατί έχει ένα εκατομμύριο επιβάτες τον χρόνο, δηλαδή η πόλη έχει αγκαλιάσει το συγκεκριμένο μέσο και είναι ξεκάθαρο. Από την άλλη δεν είναι ξεκάθαρο πόσα δρομολόγια θα χρειαστούμε για να καλύψουμε τη διασύνδεση με την Αθήνα. Θα είναι μονοψήφιος αριθμός δρομολογίων και σε ποια συχνότητα; Σίγουρα δεν θα φθάσουμε τη συχνότητα των λεωφορείων» εξηγεί ο κ. Παππάς στην «Π», ο οποίος διατύπωσε τον προβληματισμό αυτό δημόσια σε σχετική ημερίδα.

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ 
Πηγή: pelop.gr