Από τον Ιούνιο οι πρώτες διαδρομές αποκλειστικά με ηλεκτροκινούμενους συρμούς, θα συντομεύουν σε λιγότερο από μια ώρα τις συνδέσεις από Αθήνα με το Κιάτο και τη Χαλκίδα.
Στο τέλος του χρόνου ο Προαστιακός θα σταματά στο σταθμό Ροδοδάφνης στο Αίγιο, αλλά μέχρι και το 2019 η διαδρομή μετά το Κιάτο θα γίνεται με ντιζελοκίνητους συρμούς.
Σχεδόν αεροπορικές ταχύτητες θα πιάνουν τα τρένα σε όλη τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη στο τέλος του 2018. Η ηλεκτροκίνηση και οι σήραγγες του Καλλίδρομου μειώνουν το ταξίδι στις 3,30 ώρες.
Νεα εικόνα και στο σταθμό Λαρίσης από το καλοκαίρι. Υπόγειος διάδρομος 200 μέτρων θα συνδέει απευθείας τις νέες αποβάθρες των τρένων με τις αποβάθρες του Μετρό.
Στα Σεπόλια οι γραμμές του τρένου που χωρίζουν στα δύο πολλές γειτονιές, υπογειοποιούνται.
Στην έκταση που απελευθερώνεται προβλέπεται μια από τις μεγαλύτερες αναπλάσεις στην Αθήνα.
ΠΗΓΗ:ΕΡΤ1/Ρεπορτάζ:Νίκος Γρυλάκης