Με σύνθημα Στερεά Ελλάδα «Βρέξει-χιονίσει» η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας «τρέχει» η καμπάνια της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την προώθηση και την ανάπτυξη του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή.
Μετά την παρουσία της στην τουριστική έκθεση της Θεσσαλονίκης «Philoxenia» η Περιφέρεια «παίρνει» το Μετρό και «μετακινείται» με στόχο να ακολουθηθεί από πλήθος επισκεπτών.
Με «μότο» «Στερεά Ελλάδα Βρέξει- Χιονίσει», η Περιφέρεια ευελπιστεί να προσελκύσει επισκέπτες στην ευρύτερη περιοχή όλο το χρόνο.
Πηγή: real.gr