Υπέγραψαν την επιστροφή των διοικητικών υπηρεσιών στο Βόλο, αλλά με 15 οργανικές μόνο θέσεις όταν στη γειτονική Λάρισα προβλέπονται 95 θέσεις. Στο πόδι οι σιδηροδρομικοί που καταγγέλλουν το διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Κων. Πετράκη «ότι δεν τιμάει τις δεσμεύσεις του».
Τον Απρίλιο του 2016 ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας είχε λάβει τη διαβεβαίωση από τα πιο επίσημα χείλη, καθώς ο ίδιος ο κ. Πετράκης είχε ανακοινώσει σε συγκέντρωση των σιδηροδρομικών στο Βόλο ότι θα επαναλειτουργήσει η Δ’ Επιθεώρηση που είχε καταργηθεί από την προηγούμενη διοίκηση.
Το προσωπικό του σιδηρόδρομου στο Βόλο, είχε εναποθέσει τις ελπίδες του στο νέο οργανόγραμμα, προκειμένου να επιστρέψει σε τροχιά αναβάθμισης, μετά την υποβάθμιση που υπέστη από τον Οκτώβριο του 2010, όταν «ξεκληρίστηκαν» ολόκληρες υπηρεσίες και συρρικνώθηκε σε έμψυχο δυναμικό και αρμοδιότητες. Οι υπογραφές όμως ψαλίδισαν κάθε τέτοια προσδοκία.
Η Δ’ Επιθεώρηση επανέρχεται με μόνο 15 οργανικές θέσεις, όχι όμως με όλους τους σιδηροδρομικούς σταθμούς από το Βόλο μέχρι την Καλαμπάκα, όπως προβλέπονταν, καθώς δεν εντάσσεται ο σταθμός Παλαιοφαρσάλων που είναι ένα πάγιο αίτημα όλων των τοπικών φορέων, αλλά και του Συνδέσμου.
Οι σιδηροδρομικοί επισημαίνουν ότι η απόφαση αυτή εκθέτει τη διοίκηση του ΟΣΕ, αλλά και το πολιτικό προσωπικό του ΣΥΡΙΖΑ που συμμετείχε στις διαβουλεύσεις που είχαν γίνει. Παράλληλα εκτιμούν ότι το νέο οργανόγραμμα έτσι όπως συντάχθηκε «εχει ημερομηνία λήξης» και ότι σταδιακά και πάλι ο σιδηροδρομικός σταθμός του Βόλου θα περάσει στην πλήρη απαξίωση.
«Η Δ’ Επιθεώρηση που με τυμπανοκρουσίες και κόβοντας κορδέλες οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στη Μαγνησία ανακοίνωναν δημιουργείται με ένα σταθμό και μία Επιθεώρηση. Παγκόσμια σιδηροδρομική πρωτοτυπία. Ο σκοπός της διοίκησης είναι ένας και μόνο. Να διορίσει τους δικούς της και σε σύντομο χρονικό διάστημα να την καταργήσουν», σημειώνει σε ανακοίνωσή του ο πρόεδρος των σιδηροδρομικών Δημ. Νικολάου, ζητώντας να μην εφαρμοστούν οι αποφάσεις σε αυτό το πλαίσιο.
Σύμφωνα με το Σύνδεσμο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, με ένα μόνο σιδηροδρομικό σταθμό δεν δικαιολογείται σε κανένα οργανόγραμμα Επιθεώρηση, για αυτό και θα πρέπει τουλάχιστον να ενταχθούν 30 οργανικές θέσεις. Να επανέλθουν διοικητικά όλοι οι σταθμοί από Βόλο μέχρι Καλαμπάκα (Βόλος – Βελεστίνο – Αρμένιο – Παλαιοφάρσαλα – Σοφάδες – Καρδίτσα – Τρίκαλα - Καλαμπάκα).
Πηγή: taxydromos.gr