Βλάβη σε αμαξοστοιχία του ΟΣΕ χθες το απόγευμα είχε σαν αποτέλεσμα το απογευματινό δρομολόγιο των 6:30 από Λάρισα προς Βόλο να πραγματοποιηθεί τελικά μετά από δύο ώρες.
Οι επιβάτες που είχαν εισιτήρια με το συγκεκριμένο δρομολόγιο μεταφέρθηκαν στον προορισμό τους με λεωφορείο του ΟΣΕ ενώ στις 8:30 το βράδυ πραγματοποιήθηκε και το δρομολόγιο του ΟΣΕ από Λάρισα για Βόλο.
Επιβάτες που κάνουν καθημερινά το δρομολόγιο, επικοινώνησαν με τη "Θεσσαλία τηλεόραση" και μας μετέφεραν τα έντονα παράπονά τους, καθώς το φαινόμενο των μεγάλων καθυστερήσεων τείνει να γίνει κανόνας τους τελευταίους μήνες και το να φτάσει στην ώρα του το δρομολόγιο, αποτελεί εξαίρεση. Περισσότερο όμως τους εκνευρίζει η αδιαφορία των εντεταλμένων για την ενημέρωση των επιβατών, υπαλλήλων, οι οποίοι σηκώνουν τους ώμους αδιάφορα και παραπέμπουν συνήθως στα κεντρικά...
Χθες πάντως το κακό παραέγινε και με αυτά και μ΄αυτά απαξιώθηκε και η ΤΡΕΝΟΣΕ και πουλήθηκε για μόλις 45 εκατομμύρια αυεώ (πριν δύο χρόνια αποτιμούνταν 300 εκατομμύρια και θεωρήθηκε ευτέλες το τίμημα από τη σημερινή κυβέρνηση, τότε αξιωματική αντιπολίτευση).
Το παράλογο της υπόθεσης είνι ότι μόνο για την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Λάρισας - Βόλου η περιφέρεια έχει δεσμευσει από το ΕΣΠΑ ποσό σχεδόν τριπλάσιο (120 εκατομμύρια ευρώ) από την τιμή με την οποία αγόρασε η Ιταλική εταιρεία όλο τον ΟΣΕ!
Πηγή: thessaliatv.gr
«Σ.Ν.» Καιρός είναι η κυβέρνηση από τα πλεονάσματα της να δώσει και λίγα χρήματα στον ΟΣΕ για συντήρηση
τροχαίου υλικού και αγορά νέου καθώς και κονδύλια για την συντήρηση της υποδομής…
Όσο για το προσωπικό …φταίει ο γάιδαρος κτυπάμε το σαμάρι…