- Τέσσερις αμαξοστοιχίες παρουσίασαν προβλήματα λόγω του ψύχους
- Ιντερσίτι ακινητοποιήθηκε στον Δομοκό, άλλαξε δύο μηχανές που... ξαναχάλασαν!
- Έξι ώρες έμειναν καθηλωμένοι στη Λάρισα επιβάτες δεύτερης αμαξοστοιχίας
- Άλλα δύο τρένα του προαστιακού σιδηροδρόμου της Λάρισας παρουσίασαν βλάβη!
- Έξαλλοι οι επιβάτες περιγράφουν την απίστευτη ταλαιπωρία
Τέσσερα τρένα παρουσίασαν βλάβες λόγω του ψύχους και ακινητοποιήθηκαν, με τους επιβάτες τους να υφίστανται αδιανόητη ταλαιπωρία χωρίς να έχουν καταφέρει να φτάσουν ακόμη και 24 ώρες μετά στον προορισμό τους!
Συγκεκριμένα, μεγάλη ταλαιπωρία υφίστανται οι επιβάτες των τρένων, εγκλωβισμένοι για πολλές ώρες στα βαγόνια, που εκτελούν τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη - Αθήνα λόγω των σφοδρών χιονοπτώσεων και του έντονου παγετού που έχουν δημιουργηθεί στη σιδηροδρομική υποδομή στο τμήμα μεταξύ Λαμίας και Θεσσαλονίκης.
Πιο αναλυτικά, τα προβλήματα αντιμετώπισαν οι επιβάτες των αμαξοστοιχιών ΙC 53 και ΙC 55 που έκαναν το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αθήνα στις 7.30 π.μ. και 10π.μ. αντίστοιχα και ακινητοποιήθηκαν η μια αρχικά στον Δομοκό και η δεύτερη στη Λάρισα λόγω των βλαβών που υπέστησαν οι μηχανές εξαιτίας του ψύχους.
Το πρώτο τρένο, αρχικά νωρίς το μεσημέρι ακινητοποιήθηκε κοντά στο Δομοκό, όταν η μηχανή υπέστη βραχυκύκλωμα λόγω ψύχους. Εστάλησαν μηχανές έπειτα από τρεις ώρες να μπορέσει να γίνει η αλλαγή και να απεγκλωβιστεί η αμαξοστοιχία, όμως λίγο πριν το Λιανοκλάδι βραχυκυκλώνει και η δεύτερη λόγω του ψύχους με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί και πάλι έως ότου αλλάξει και τρίτη μηχανή.
Επιβάτες μίλησαν στην εκπομπή Live News και τον Νίκο Ευαγγελάτο περιγράφοντας τις ατελείωτες ώρες ταλαιπωρίας.
Ένας από τους επιβάτες μάλιστα ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη με σκοπό να φτάσει στην Αθήνα για να πάρει το αεροπλάνο για τη Γλασκώβη προκειμένου να πάει στη δουλεία του, κάτι το οποίο δεν έχει καταφέρει μέχρι τώρα μετά από σχεδόν 14 ώρες! Ο κύριος Πασχάλης κατήγγειλε την παντελή έλλειψη ενημέρωσης ενώ όπως είπε το τρένο άλλαξε μηχανή “5-6 φορές”!
Πριν λίγο η αμαξοστοιχία IC 53 έφτασε στο Λιανοκλάδι με κατεύθυνση από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα, η οποία προκαλώντας ντόμινο καθυστερήσεων και στα υπόλοιπα τρένα της γραμμής καθώς έμεινε τόση ώρα ακινητοποιημένη στο Δομοκό...
Οι τεχνικοί του ΟΣΕ για να ελαττώσουν νέα πιθανά προβλήματα στη συνέχεια του ταξιδιού, δρομολόγησαν άλλη μηχανή που προηγείται και εκτελεί αποχιονισμό της γραμμής.
"Πρώτα ο θεός συνεχίζει το ταξίδι της για την Αθήνα" ήταν το σχόλιο αρμοδίου του ΟΣΕ, όταν ρωτήθηκε για την πιθανότητα νέας βλάβης.
Το δεύτερο τρένο με προορισμό και αυτό την Αθήνα ακινητοποιήθηκε στη Λάρισα περίπου από τη μία το μεσημέρι εξαιτίας προβλημάτων στη μηχανή και παρέμεινε εκεί για περίπου 6 ώρες.
Στην αμαξοστοιχία IC 55 βρίσκονταν 150 επιβάτες οι οποίοι και αναχώρησαν λίγο μετά τις 18:30 το απόγευμα για τον προορισμό τους. Σύμφωνα με καταγγελία επιβάτιδας από χθες το πρωί έχει ξεκινήσει από τη Θεσσαλονίκη κι ακόμα δεν έχει φτάσει στον προορισμό της!
Αυτή τη στιγμή ακινητοποιημένοι παραμένουν και οι συρμοί του προαστιακού σιδηροδρόμου με δρομολόγιο Λάρισα - Θεσσαλονίκη στο Πλατύ Ημαθίας, λόγω των ίδιων προβλημάτων.
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Δεν φταίμε εμείς – ΟΣΕ: Ούτε κι εμείς!
Από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζουν ότι τα προβλήματα που δημιουργούνται λόγω των έντονων καιρικών συνθηκών, όπως μη λειτουργία κλειδιών λόγω παγετού, συσσώρευση χιονιού στις γραμμές, κλπ. είναι αρμοδιότητα άλλου φορέα, ΕΕΣΤΤΥ για τη συντήρηση των μηχανών και ΟΣΕ για τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου αφού η ίδια κάνει μόνο χρήση της σιδηροδρομικής υποδομής.
Ο Διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Κώστας Πετράκης, μιλώντας στην εκπομπή Live News και τον Νίκο Ευαγγελάτο στο Epsilon υποστήριξε ότι ούτε ο ΟΣΕ έχει ευθύνη, καθώς είναι υπεύθυνος μόνο για το δίκτυο όχι τη μεταφορά, διαχειρίζεται δηλαδή μόνο την υποδομή.
Δείτε το βίντεο από την εκπομπή Live News με τον Νίκο Ευαγγελάτο στο Epsilon με τις καταγγελίες των επιβατών αλλά και την τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ, κυρίου Πετράκη:
Υπενθυμίζεται πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήδη προχώρησε σε ματαίωση δρομολογίων για σήμερα και αύριο στο σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη - Αθήνα και στην προαστιακή γραμμή Λάρισα -Θεσσαλονίκη – Λάρισα.
Πηγή: newsit.gr