Με καθυστερήσεις συνεχίζονται να εκτελούνται τα σιδηροδρομικά έργα της χώρας τα οποία θα αλλάξουν το πρόσωπο του τρένου και θα φέρουν καλύτερες μέρες στις σιδηροτροχιές.
Τα υπεραστικά έργα στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός οδεύουν μάλλον για το 2018 με την σκέψη τμηματικής παράδοσης τους. Στα έργα της Βόρειας Πελοποννήσου αναμένεται μέσα στο 2017 η ολοκλήρωση της εργολαβίας από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη που θα φέρει νέες διπλές γραμμές και νέους σταθμούς, αλλά όχι και ηλεκτροκίνηση καθώς η συγκεκριμένη εργολαβία αναμένεται.
Μέσα στο 2017 αναμένεται και η ολοκλήρωση των εργολαβιών μέχρι τον Ψαθόπυργο που αφορούν έργα επιδομής. Εδώ επίσης αναμένεται εργολαβία για επιδομή-ηλεκτροκίνηση.
Στα έργα που εκτελούνται στην Αθήνα με καθυστέρηση αναμένουμε μέχρι το τέλος του έτους (χωρίς να έχει κλειδώσει) την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Πειραιάς-Αθήνα ενώ ολοκληρωμένο θεωρείται το τμήμα Αθήνα-Τιθορέα.
Τέλος με καθυστέρηση λίγων μηνών, στα τέλη του έτους ολοκληρώνεται το μεγάλο έργο της Β`φάσης ανάπτυξης του Θριάσιου Πεδίου.
Στις νέες εργολαβίες που ακόμα είναι νωρίς για να ερμηνευτεί η πορεία κατασκευής τους είναι το τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη που πρέπει συμβατικά να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2017 και η ανισοπεδοποίηση στην περιοχή Μενεμένης Θεσσαλονίκης.
Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com