Πληροφορίες αναφέρουν ότι εκ μέρους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γίνεται προσπάθεια επανάληψης του σχετικού διαγωνισμού για τη δρομολόγηση λεωφορείων, καθώς ο μειοδότης που είχε αναλάβει το έργο εγκατέλειψε.
Το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με την ανανέωση της σχετικής σύμβασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ιδιώτη που εκτελούσε τη μεταφορά με λεωφορεία από τη στάση του Καστελλόκαμπου, αποδίδεται η διακοπή της ανταπόκρισης του προαστιακού σιδηροδρόμου με το Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, η οποία και συνεχίζει να προκαλεί τις διαμαρτυρίες του επιβατικού κοινού.
Του ΠΑΝΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ
Όπως ανέδειξε η «Π» με σειρά ρεπορτάζ από την πρώτη στιγμή που προέκυψε το πρόβλημα, μεταφέροντας τις διαμαρτυρίες των πολιτών, τα τουριστικά λεωφορεία που εκτελούν τη μεταφορά του κόσμου από τον Καστελλόκαμπο προς Πανεπιστήμιο και ΠΓΝΠ, θα διακόψουν από αύριο και για ένα μήνα (έως 11/9). Πληροφορίες αναφέρουν ότι εκ μέρους της ΤΡΑΙΝΟ- ΣΕ γίνεται προσπάθεια επανάληψης του σχετικού διαγωνισμού, καθώς ο μειοδότης που είχε αναλάβει το έργο εγκατέλειψε, ενώ εκφράζεται προβληματισμός σε σχέση με την έγκαιρη αποκατάσταση της ανταπόκρισης του τρένου με το Πανεπιστήμιο ενόψει της επιστροφής χιλιάδων φοιτητών από τα τέλη του μήνα.
Η «Π» έχει καταγράψει τις έντονες αντιδράσεις των εργαζομένων στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, οι οποίοι έχουν μείνει κυριολεκτικά ξεκρέμαστοι σε επίπεδο μεταφοράς. Το ίδιο θα ισχύσει και για τους εργαζομένους στο Πανεπιστήμιο και τους φοιτητές, καθώς η Πανεπιστημιούπολη ανοίγει στις 22 του μήνα.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Με επιστολή του προς τον πρόεδρο Παναγιώτη Θεοχάρη και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππο Τσαλίδη, η ομάδα «Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών» εκφράζει τη δυσαρέσκεια του επιβατικού κοινού για την απόφαση κατάργησης του τροφοδοτικού λεωφορείου που συνδέει την Πανεπιστημιούπολη με τον προαστιακό σιδηρόδρομο και ζητά να προχωρήσει επιτέλους η αδειοδότηση των αστικών λεωφορείων που έχει αγοράσει ειδικά για το σκοπό αυτό ο ΟΣΕ, αλλά παραμένουν σε αχρηστία στο μηχανοστάσιο εδώ και χρόνια!
ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΚΛΑΒΑΣ
Λεωφορεία παραμένουν στην Αθήνα
Σύμφωνα με τον Βασίλη ΓκλαΒά, μηχανικό Η/Υ και διαχειριστή της ομάδας «Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών» (F/B), το πρόβλημα είναι παλιό. «Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσής του, ο ΟΣΕ έδωσε το δικαίωμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να λειτουργεί αστικές γραμμές. Η προηγούμενη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προέβη σε αγορά αστικών λεωφορείων από την ΟΣΥ (πρώην ΕΘΕΛ) για να αντικαταστήσει τα υπεραστικού τύπου λεωφορεία. Στόχος ήταν η καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών, αλλά και η βελτίωση της αξιοπιστίας της συνδυασμένης μεταφοράς, η οποία προκαλούσε μεγάλες καθυστερήσεις και οικονομική επιβάρυνση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τα λεωφορεία αυτά παραμένουν ακόμα στο θριάσιο (αμαξοστασίο εταιρείας), διότι δεν δόθηκαν οι άδειες από το υπουργείο για να κυκλοφορήσουν. Οι συνεχείς διαγωνισμοί για τη μίσθωση ιδιωτικών πούλμαν φαίνεται ότι κατέληξαν σε αδιέξοδο, με αποτέλεσμα την απόφαση να διακοπεί η υπηρεσία για ένα μήνα».
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
«θα πρέπει να μας βρουν απέναντι»
Όπως αναφέρει ο Απόστολος Αθανασόπουλος, πρόεδρος εργαζομένων στο ΠΓΝΠ, η απόφαση πλήττει το προσωπικό και προσβάλλει όλους όσους κάνουν χρήση της γραμμής, έχοντας προπληρώσει τη μεταφορά τους. «Εκτός από τους 1.207 εργαζόμενους στο Ίδρυμα, πολλοί εκ των οποίων δεν δικαιούνται καν καλοκαιρινή άδεια, θίγεται το σύνολο των πολιτών της περιφέρειας. Είναι ενδεικτικό ότι συνολικά το ΠΓΝΠ επισκέπτονται ετησίως περί τις 200.000 άτομα, από τους οποίους 150.000 είναι οι επισκέπτες στα Επείγοντα Περιστατικά και τα Εξωτερικά Ιατρεία» αναφέρει στην «Π», συμπληρώνοντας: «Αναδύεται πλέον ένα πρόβλημα πολιτικό, το γεγονός ότι αν επικρατήσει εκ νέου η λογική του «ότι δεν συμφέρει, κόβεται», η χώρα συνεχίζει τον κοινωνικό κατήφορο, με θύματα μισθωτούς και γενικά αδύναμους. Σε αυτό, λοιπόν, θα πρέπει να μας βρουν απέναντι, όπως και συνολικά στην υποΒάθμιση της Δημόσιας Υγείας».
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
«Ξαφνικά βρεθήκαμε στον δρόμο»
«Μαζί με το Πανεπιστήμιο, αυτά τα χρόνια "ποτίστηκε και η γλάστρα”, το προσωπικό του Νοσοκομείου» αναφέρει στην «Π» η Αναστασία Κωνσταντακοπούλου, προϊστάμενη Νοσηλευτικού Τμήματος της ΜΕΘ Παίδων. «Είμαι από τους πρώτους που ξεκίνησαν να εξυπηρετούνται το 2010. Λίγοι, σε μια στάση στο Ρίο, γίναμε πλέον πολλοί λόγω κρίσης, εργαζόμενοι που δεν έχουμε άλλο μέσο να μας φέρνει καθημερινά στη δουλειά. Νοσηλεύτριες που πρέπει να είμαστε στην ώρα μας, στη Βάρδια, δεν έχουμε άλλη λύση, βρεθήκαμε στον δρόμο, απροειδοποίητα, χωρίς να μας ενημερώσουν να μην αγοράσουμε τις μηνιαίες κάρτες. Πλέον, με την αστική συγκοινωνία, το μηνιαίο κόστος μεταφοράς γίνεται εβδομαδιαίο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται! Το Νοσοκομείο είναι χώρος ζωτικός, θα αγωνιστούμε για να προασπίσουμε τα κεκτη- μένα μας διότι, αυτό που ψιλοτραγουδιέ- ται σήμερα ως προσωρινό, μπορεί να γίνει μόνιμο αύριο...» καταλήγει στην «Π».
Πηγή: Πελοπόννησος