Η ένταξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χάρτη- όπως διατείνεται ότι σχεδιάζει η Ferrovie- απαιτεί ταχεία ολοκλήρωση των εθνικών υποδομών.
Έμφαση θα δοθεί στα εν εξελίξει σιδηροδρομικά έργα της χώρας και ειδικά στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη καθώς και στη Σιδηροδρομική Εγνατία με στόχο την αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού προετοιμάζει τις διαδικασίες δημοπράτησης για την ολοκλήρωση των έργων υποδομής που χρόνια τώρα παραμένουν παγωμένα.
Έμφαση θα δοθεί στα εν εξελίξει σιδηροδρομικά έργα της χώρας και ειδικά στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη καθώς και στη Σιδηροδρομική Εγνατία με στόχο την αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού προετοιμάζει τις διαδικασίες δημοπράτησης για την ολοκλήρωση των έργων υποδομής που χρόνια τώρα παραμένουν παγωμένα.
Για την Ήπειρο η Σιδηροδρομική Εγνατία, προϋπολογισμού περίπου 5 δισ. ευρώ, έχει ιδιαίτερη σημασία αφού θα καταστήσει το λιμάνι της Ηγουμενίτσας βασική πύλη εμπορευμάτων από και προς την Ευρώπη. Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού υποδομών Χρήστου Σπίρτζη ο σχεδιασμός της σιδηροδρομικής Εγνατίας αναμένεται να ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ.
Πηγή: ert.gr