«Το δίκιο και το δικαίωμα μπορεί να συγγενεύουν ετυμολογικά, αλλά στην πολιτική τα χωρίζει άβυσσος.
Οι δημοκράτες πιστεύουν ότι ο λαός έχει δικαιώματα. Οι λαϊκιστές, ότι έχει πάντα δίκιο» έγραφε και… έγραψε ο Γιώργος Γιαννουλόπουλος («Εφ.Συν.», «Το μήνυμα του Brexit»).
Με τη σημερινή 24ωρη απεργία που έχουν ανακοινώσει οι εργαζόμενοι στις εταιρείες του ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ -η μία έχει την ευθύνη των δρομολογίων και η άλλη της συντήρησης του τροχαίου υλικού-, οι επιβάτες-λαός ενώνουν δημοκράτες και λαϊκιστές διότι όλοι (σε μια πρόταση μπερδεμένη συντακτικά) έχουν και δικαίωμα στη μετακίνηση και δίκιο που δυσανασχετούν αφού και πάλι και θα ταλαιπωρηθούν και το ακριβό κατά τα άλλα εισιτήριο θα τους έρθει ο κούκος αηδόνι σε ταξί, βενζίνη, πάρκινγκ – η δημοτική αστυνομία δεν αστειεύεται (ευτυχώς).
Ομως και οι εργαζόμενοι έχουν δικαίωμα στην απεργία. Αλλά έχουν πάντα δίκιο;
Εχουν δίκιο όταν σταματούν τα τρένα και τα λεωφορεία γιατί έχουν συνέλευση;
Εχουν δίκιο όταν μιλούν για το φτηνό εισιτήριο που θα χαθεί στα χέρια των «αδηφάγων ιδιωτικών κερδοσκοπικών συμφερόντων», ενώ περισσότερες από 10 φορές τον χρόνο αναγκάζουν τους επιβάτες να πληρώνουν ταξί;
Παρ’ όλα αυτά ίσως να έχουν δίκιο αν είναι ακριβές και βιώσιμο αυτό που αντιπροτείνουν για μια εταιρεία όπως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που κατηγορείται για παράνομες κρατικές ενισχύσεις που έλαβε από το Δημόσιο από το 2007 (χρονιά απόσχισης από τον ΟΣΕ) έως και το 2009.
Τι έχουν να πουν για τη διαπίστωση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους ότι τόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και η ΕΕΣΣΤΥ παρουσιάζουν «τρύπα» στους ισολογισμούς τους;
Με τα χρυσοπληρωμένα στελέχη και τις διοικήσεις, με τους διορισμούς και τις σπατάλες εκτροχιάστηκε το τρένο.
Και δυστυχώς τους εκτροχιασμούς, τις πτωχεύσεις, το κάθισμα της βάρκας τα πληρώνουν και οι εργαζόμενοι και οι επιβάτες-λαός.
Και τότε εμφανίζονται οι επαγγελματίες της πολιτικής που τους δίνεται το δικαίωμα να ψάχνουν να βρουν το ψεύτικο δίκιο τους.
Συντάκτης: Σταυρούλα Ματζώρου
Πηγή: efsyn.gr