Όμως πέρασαν 138 χρόνια και η Ηλεία έχει επιστρέψει στην εποχή του Τρικούπη, με μοναδική γραμμή το Κατάκολο-Ολυμπία.
Η μελέτη για το Πύργος-Πάτρα-Καλαμάτα, μαζί με τα λιμάνια, είναι ιδιαίτερα φιλόδοξο εγχείρημα αλλά το κόστος (850 εκατ. ευρώ) μοιάζει αποθαρρυντικό προς το παρόν για τους υποψήφιους επενδυτές. Την ίδια στιγμή, ο προαστιακός Πάτρα-Δυτική Αχαΐα μπαίνει στο νέο ΕΣΠΑ και προχωρά, ενώ το 2018 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη. Τι σημαίνει αυτό; Αθήνα-Πάτρα σε λιγότερο από τρεις ώρες με το τρένο. Για Ηλεία… δεν υπάρχει φως, παρότι οι κάτοικοι του Κάμπου έχουν διατυπώσει κατ’ επανάληψη το αίτημα επανέναρξης της σιδηροδρομικής γραμμής Πύργος-Πάτρα στην υπάρχουσα υποδομή, αρκεί να γίνουν οι απαραίτητες βελτιώσεις στην ασφάλεια.
Η μελέτη για το Πύργος-Πάτρα-Καλαμάτα, μαζί με τα λιμάνια, είναι ιδιαίτερα φιλόδοξο εγχείρημα αλλά το κόστος (850 εκατ. ευρώ) μοιάζει αποθαρρυντικό προς το παρόν για τους υποψήφιους επενδυτές. Την ίδια στιγμή, ο προαστιακός Πάτρα-Δυτική Αχαΐα μπαίνει στο νέο ΕΣΠΑ και προχωρά, ενώ το 2018 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη. Τι σημαίνει αυτό; Αθήνα-Πάτρα σε λιγότερο από τρεις ώρες με το τρένο. Για Ηλεία… δεν υπάρχει φως, παρότι οι κάτοικοι του Κάμπου έχουν διατυπώσει κατ’ επανάληψη το αίτημα επανέναρξης της σιδηροδρομικής γραμμής Πύργος-Πάτρα στην υπάρχουσα υποδομή, αρκεί να γίνουν οι απαραίτητες βελτιώσεις στην ασφάλεια.
Στη Μεσσηνία, δήμαρχοι και επαγγελματίες έχουν ζητήσει σύσκεψη για την επαναλειτουργία του προαστιακού τρένου που θα συνδέει τη Μεσσήνη με το ΤΕΙ Καλαμάτας και το λιμάνι, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις ασφαλούς μετακίνησης πολιτών αλλά και τουριστών.
Συντάκτης: Παναγιώτης Φωτεινόπουλος
Πηγή: patrisnews.com