Τα «εγκαίνια» της Ευρωπαϊκής Πύλης Επενδυτικών Εργων έκρυβαν μια... δυσάρεστη (για τα υπουργεία Οικονομίας και Οικονομικών) έκπληξη. Το υπουργείο Υποδομών έσπευσε να αναρτήσει στην πύλη όλα εκείνα τα μεγαλεπήβολα έργα που κατά καιρούς εξαγγέλλει ο Χρήστος Σπίρτζης (φωτ.), αλλά «κόπηκαν» από τη λίστα Γιούνκερ ως μη ρεαλιστικά.
Ετσι, οι επενδυτές που τυχόν χρησιμοποιήσουν τη νέα ηλεκτρονική πύλη για να βρουν ευκαιρίες στη χώρα μας θα διαβάσουν μεταξύ άλλων για τη... «σιδηροδρομική Εγνατία» με εκτιμώμενο κόστος 10 δισ. ευρώ (!), για τις τρεις φάσεις του μετρό της Αθήνας με ΣΔΙΤ (έργο που εν τω μεταξύ η κυβέρνηση δεν έχει καταλήξει ακόμα αν θα το κατασκευάσει ως κλασικό δημόσιο έργο ή όχι), την ολοκλήρωση και εκμετάλλευση του βόρειου οδικού άξονα Κρήτης «πακέτο» με την αναβάθμιση του λιμένα Ρόδου και άλλα. Οσο για τις αποφάσεις του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής; Μάλλον έχουν μικρή σημασία.
Ετσι, οι επενδυτές που τυχόν χρησιμοποιήσουν τη νέα ηλεκτρονική πύλη για να βρουν ευκαιρίες στη χώρα μας θα διαβάσουν μεταξύ άλλων για τη... «σιδηροδρομική Εγνατία» με εκτιμώμενο κόστος 10 δισ. ευρώ (!), για τις τρεις φάσεις του μετρό της Αθήνας με ΣΔΙΤ (έργο που εν τω μεταξύ η κυβέρνηση δεν έχει καταλήξει ακόμα αν θα το κατασκευάσει ως κλασικό δημόσιο έργο ή όχι), την ολοκλήρωση και εκμετάλλευση του βόρειου οδικού άξονα Κρήτης «πακέτο» με την αναβάθμιση του λιμένα Ρόδου και άλλα. Οσο για τις αποφάσεις του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής; Μάλλον έχουν μικρή σημασία.
Πηγή: kathimerini.gr