Την επέκταση και ενίσχυση του φράχτη που έχει τοποθετηθεί στην Ειδομένη εκατέρωθεν των σιδηροδρομικών γραμμών έχει αποφασίσει ο ΟΣΕ προκειμένου να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια καθώς η γραμμή παραμένει κλειστή για περισσότερο από δύο μήνες.
Η επέκταση του φράχτη θα ξεκινήσει τις προσεχείς ημέρες αφού πρώτα απομακρυνθούν όλα τα αντίσκηνα από τις γραμμές του ΟΣΕ
Η απόφαση έχει ήδη ληφθεί και αναμένεται να υλοποιηθεί τις προσεχείς ημέρες αφού όμως πρώτα απομακρυνθούν όλα τα αντίσκηνα από τις γραμμές και δοθεί η δυνατότητα να περάσει το ειδικό μηχάνημα προκειμένου να τοποθετήσει τους στύλους για να μπει στη συνέχει η περίφραξη.
Μέχρις στιγμής και ύστερα από την πρώτη κατάληψη της γραμμής, έχει τοποθετηθεί φράχτης συνολικού μήκους περίπου 1.000 μέτρων, ενώ η επέκταση που προγραμματίζεται αφορά στο τμήμα από τον σταθμό της Ειδομένης έως τα ελληνοσκοπιανά σύνορα. Ο φράχτης θα τοποθετηθεί κατά μήκος της γραμμής σε απόσταση πέντε μέτρων από τον άξονά της.
Να σημειωθεί ότι καθ' όλη τη διάρκεια του διαστήματος κατά το οποίο παραμένει κλειστή η σιδηροδρομική γραμμή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει υποστεί βαρύτατο οικονομικό πλήγμα καθώς η παράκαμψη για κάθε τρένο που αναγκάζεται να αναζητήσει εναλλακτική διαδρομή μέσω Βουλγαρίας κοστίζει από 5.000 έως 10.000 ευρώ. Συνολικά υπολογίζεται ότι η ζημία της εταιρείας από την περίοδο του αποκλεισμού φτάνει πλέον τα 5 εκατομμύρια ευρώ.
Την ίδια στιγμή μεγάλες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προβλήματα στην παραγωγή τους, ενώ οι Ελληνες εξαγωγείς και διαμεταφορείς έχουν κρούσει εδώ και πολύν καιρό τον κώδωνα του κινδύνου.
Ειδικά σε ό,τι αφορά στην υπό ιδιωτικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το πλήγμα δεν είναι μόνο οικονομικό καθώς μεγάλο ζήτημα ανακύπτει και από το γεγονός ότι διακινδυνεύει την αξιοπιστία της την ώρα που μεγάλοι πολυεθνικοί όμιλοι αναζητούν εναλλακτικές διαδρομές.
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Μ. ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Πηγή: ethnos.gr