Κυριακή 22 Μαΐου 2016

ΜΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΤΟ ΚΑΛΑΜΠΟΥΡΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΜΕΤΡΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ 2020.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΜυλοπουλοςMoney Show: Σιγουριά από Αττικό Μετρό και Κοινοπραξία για την ολοκλήρωση του έργου-Εκτίναξη του ΟΛΘ με νέες επενδύσεις-Εντυπωσιακές επιδόσεις της ΔΕΘ
Βέβαιος ότι η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό το 2020 δήλωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, μιλώντας στην κεντρική εκδήλωση του φετινού Money Show, που πραγματοποιείται στη Θεσαλονίκη από το Ελληνο-ιταλικό Επιμελητήριο, με χορηγό επικοινωνίας τη Voria.gr και θέμα «Θεσσαλονίκη 2020: Υποδομές και ανάπτυξη».
«Για να απαντήσω απευθείας στο θέμα της εκδήλωσης, δηλαδή για το πώς θα είναι η Θεσσαλονίκη το 2020, ένα πράγμα μπορώ να πω με βεβαιότητα: η πόλη θα έχει μετρό», είπε χαρακτηριστικά, για να ακουστούν γέλια από μερίδα του ακροατηρίου, που εξέφρασε έτσι τη δυσπιστία του, επηρεασμένο από τις πολλές πολιτικές δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί κατά το παρελθόν για το πολύπαθο έργο, χωρίς όμως να γίνονται πράξη.
Ωστόσο, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό δεν πτοήθηκε και επέμεινε στη δέσμευσή του: «Όλα έχουν ένα τέλος, ακόμα και τα σύντομα ανέκδοτα (σσ μετρό στη Θεσσαλονίκη) έχουν ένα τέλος. Το καλαμπούρι τελείωσε, η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό το 2020».
Στη συνέχεια έκανε λόγο για θετική πορεία του έργου μετά τη συμφωνία με την κοινοπραξία, καθώς πλέον γίνονται εργασίες σε όλα τα εργοτάξια. Ο πρώτος μετροπόντικας έχει πιάσει δουλειά από τις 28 Μαρτίου για τη διάνοιξη των τελευταίων 1.890 μέτρων, ενώ τις επόμενες ημέρες θα πάρει μπρος και ο δεύτερος μετροπόντικας, όπως είχε γράψει η Voria.gr.
«Από τον Μάρτιο και μετά, έχει δοθεί ώθηση σε όλες τις δράσεις της Αττικό Μετρό και έχουν επανεκινήσει όλα τα έργα που παρέμεναν στάσιμα, όπως το σύνολο των έργων της Θεσσαλονίκης, δίνοντας νέες προοπτικές στα ίδια τα έργα, αλλά και στο μέλλον της εταιρείας», τόνισε.
Επίσης, αναφέρθηκε στη συμφωνία μεταξύ υπουργείου Πολιτισμού, δήμου Θεσσαλονίκης και Αττικό Μετρό για την τεχνική λύση στον σταθμό Βενιζέλου, που, όπως είπε, είναι σύμφωνη με τη τελευταία απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) και προβλέπει την κατασκευή του σταθμού στην ίδια θέση με τα αρχαιολογικά ευρήματα, αλλά σε μεγαλύτερο βάθος, με ταυτόχρονη διατήρηση και ανάδειξη των ευρημάτων κατά χώρα.
«Με αυτό το τρόπο, ξεπερνιέται ένα μεγάλο εμπόδιο και ανοίγει ο δρόμος για την ολοκλήρωση του συνόλου του έργου», συμπλήρωσε.
Προς επίρρωση της αισιοδοξίας του κ. Μυλόπουλου, ο εκπρόσωπος της κατασκευάστριας κοινοπραξίας Μιχάλης Σίμας τόνισε ότι τα έργα πολιτικού μηχανικού στο μετρό Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθούν το 2018 και θα ακολουθήσει 1,5 έτος δοκιμών, προκειμένου το μετρό να παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς το 2020.

Πηγή :voria.gr