Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Το 2020 έτοιμη η βασική γραμμή του Μετρό στη Θεσσαλονίκη.

Το 2026 θα έχει καλυφθεί με μητροπολιτικό σιδηρόδρομο το μεγαλύτερο μέρος της πόλης.


Την εκτίμηση ότι το 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει μια γραμμή μετρό και σε δέκα χρόνια από σήμερα, δηλαδή το 2026, θα έχει καλυφθεί με μητροπολιτικό σιδηρόδρομο το μεγαλύτερο μέρος της έκτασής της, διατύπωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Γιάννης Μυλόπουλος, που ξενάγησε σήμερα τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα, στο εργοτάξιο της Νέας Ελβετίας.
Όλα αυτά, όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος, θα είναι εφικτά εφόσον, παράλληλα με τις εργασίες στην κύρια γραμμή και τη γραμμή της Καλαμαριάς, ενταχθούν στο πακέτο Γιούνκερ οι συνδέσεις του έργου με το αεροδρόμιο και με τις δυτικές συνοικίες, Νεάπολη, Σταυρούπολη, Μενεμένη και Εύοσμο. «Αν αυτή η ένταξη πράγματι υλοποιηθεί, τότε παράλληλα με την εκτέλεση του έργου της βασικής γραμμής και της Καλαμαριάς θα ξεκινήσουν οι μελέτες και η δημοπράτηση των έργων για το αεροδρόμιο και τις δυτικές συνοικίες» σημείωσε.

Ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε ότι ύστερα από τέσσερα χρόνια το έργο ξαναξεκίνησε, τόνισε ότι λύθηκαν τα προβλήματα του παρελθόντος και ευχαρίστησε την Περιφέρεια για τη συνεργασία της με την Αττικό Μετρό Α.Ε. Επιπλέον υπογράμμισε την ανάγκη να ενώσουν τις δυνάμεις τους όλοι οι Θεσσαλονικείς, ώστε να προχωρήσει το έργο.

Έκκληση στην κυβέρνηση να εντάξει στο πακέτο Γιούνκερ τις μελέτες για το έργο επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης προς τη δυτική πλευρά της πόλης, απηύθυνε, από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης. «Τελικός μας στόχος είναι η ισόρροπη ανάπτυξη της περιοχής μας. Θα πρέπει να προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες πέραν της περιοχής ανατολικά και φυσικά και κάποια στιγμή της σύνδεσης με το αεροδρόμιο, και να προχωρήσει και η πρόβλεψη για τη δυτική πλευρά της πόλης μας» σημείωσε ο κ. Τζιτζικώστας.

Πρόσθεσε, εξάλλου, ότι όλοι οι φορείς θα πρέπει να τηρήσουν τις δεσμεύσεις τους και να υπάρχει συνεχής ροή χρηματοδότησης και κατέληξε ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να ανακουφίσει όλους εκείνους τους επιχειρηματίες και επαγγελματίες που όχι μόνο ταλαιπωρήθηκαν, αλλά σε πολλές περιπτώσεις καταστράφηκαν από τις πολυετείς καθυστερήσεις του έργου.

Πηγή: newsdeast.gr