Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Σπίρτζης: Δεν θα ιδιωτικοποιούσαμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αν δεν ήμασταν δεσμευμένοι.

Τραγάκης: «ελπίζω να μην υπογράψατε και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με πόνο καρδιάς όπως και τα περιφερειακά αεροδρόμια»

Στην παραδοχή ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο δεν θα υλοποιούσε την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εάν δεν δεσμευόταν από τη συμφωνία με τους δανειστές, προχώρησε για άλλη μία φορά, ο Υπουργός ΥποδομώνΧρήστος Σπίρτζης, από τη Βουλή.
Ο κος Σπίρτζης προχώρησε σε αυτή την ομολογία κληθείς να αποσαφηνίσει στην επιτροπή ΔΕΚΟ τη θέση του από τον βουλευτή της ΝΔ, Χρήστο Σταϊκούρα.
«Προφανώς θα ήμασταν αντίθετοι. Θα ήμασταν αντίθετοι βεβαίως και με τον τρόπο, που τόσα χρόνια λειτουργούσατε αυτούς τους δημόσιους οργανισμούς. Τους φορτώσατε χρέη, τους διοικούσατε με κομματικούς στρατούς κι όλα τα υπόλοιπα», σημείωσε ο υπουργός περνώντας στην αντεπίθεση.
Νωρίτερα τον υπουργό είχε ειρωνευτεί και ο Γιάννης Τραγάκης από τη ΝΔ, ο οποίος σχολίασε σκωπτικά: «ελπίζω να μην υπογράψατε και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με πόνο καρδιάς όπως και τα περιφερειακά αεροδρόμια».
Αίσθηση πάντως προκάλεσε και η παραδοχή του Χρήστου Σπίρτζη, ότι το δίκτυο των σιδηροδρόμων έχει να συντηρηθεί σοβαρά πάνω από μια δεκαετία. Δήλωση για την οποία ο πρόεδρος της Βουλής και πρόεδρος της Επιτροπής ΔΕΚΟ της Βουλής, Νίκος Βούτσης, υποχρεώθηκε να ζητήσει από τον υπουργό να αποσαφηνίσει ώστε να μην υπάρξει περιθώριο παρερμηνείας ως προς την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων.
Θετική γνώμη για τους προτεινόμενους για τη θέση του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, εξέφρασε κατά πλειοψηφία η Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής. Σύμφωνα πάντως με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, οι θεσμοί φέρονται να έχουν ενστάσεις στο διορισμό του νέου ΔΣ.

Πηγή:  skai.gr