Η Audi επεκτείνει τη βιώσιμη μέθοδο των εμπορευματικών μεταφορών της, καθώς ξεκινά την λειτουργία ενός τραίνου υβριδικής τεχνολογίας, με το οποίο τα μοντέλα και τα ανταλλακτικά θα μετακινούνται με έναν φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο.
Η νέα ατμομηχανή, η οποία κατασκευάζεται από την Alstom, διαθέτει τρεις άξονες και είναι εξοπλισμένη με μπαταρίες που τροφοδοτούν τους ηλεκτρικούς κινητήρες, συνολικής απόδοσης 1.000 ίππων.
Η νέα ατμομηχανή, η οποία κατασκευάζεται από την Alstom, διαθέτει τρεις άξονες και είναι εξοπλισμένη με μπαταρίες που τροφοδοτούν τους ηλεκτρικούς κινητήρες, συνολικής απόδοσης 1.000 ίππων.
Παράλληλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια ευρεία ποικιλία εφαρμογών, χάρη στην εξαιρετικά υψηλή ελκτική δύναμη της, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της φτάνει τα 100 χλμ./ώρα. Βέβαια τα μεγάλα της πλεονεκτήματα, σε σχέση με τις συμβατικές μηχανές, είναι ότι είναι αθόρυβη, πιο αποδοτική και σε διάστημα ενός έτους, οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 είναι έως και 60 τόνους λιγότεροι.
Το εργοστάσιο της Audi στο Ίνγκολσταντ περιλαμβάνει 18 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών. Κάθε μέρα, 15 τραίνα φορτωμένα με κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων, αλλά και αυτοκίνητα της γερμανικής φίρμας , φθάνουν στον σιδηροδρομικό σταθμό. Κατά μέσο όρο, κάθε μέρα η εκάστοτε ατμομηχανή πραγματοποιεί έως και 75 ελιγμούς και λειτουργεί 3.800 ώρες ετησίως. Η νέα υβριδικής τεχνολογίας ατμομηχανή λειτουργεί χωρίς να εκπέμπει CO2 στο εσωτερικό των κτιρίων, ενώ μπορεί να λειτουργήσει για έως και δύο ώρες σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Συντάκτης: Κώστας Χαριάτης
Πηγή: motori.gr