«Ελληνο – ιταλικός πόλεμος» στα σιδηροδρομικά έργα.
Άνω – κάτω έχει γίνει το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ, σχετικά με την κατάληξη της εργολαβίας «Ψαθόπυργος – Ρίο», αρχικού προϋπολογισμού 174 εκατ.
Στον εν λόγω διαγωνισμό, αρχικός μειοδότης ανακηρύχτηκε η ιταλική GD Infrastutture, προσφέροντας έκπτωση 45,2%.
Ωστόσο, η ιταλική εταιρεία αποκλείστηκε από το διαγωνισμό, με αποτέλεσμα το έργο να δοθεί στο δεύτερο μειοδότη, την Τεχνική Ολυμπιακή («Πόρτο Καρράς» του Κωνσταντίνου Στέγγου), με έκπτωση 36,8%.
Το ζήτημα είναι ότι εκδηλώθηκαν φωνές, ακόμα κι εντός της ΕΡΓΟΣΕ, που υποστηρίζουν ότι αδίκως αποκλείστηκε η ιταλική εταιρεία, κρίνοντας μη επαρκείς τους λόγους (απουσία σφραγίδας).
Από την άλλη, ορισμένοι εκτιμούν ότι, πίσω από τους Ιταλούς, βρίσκεται ελληνική κατασκευαστική, με «προβληματικές σχέσεις» με την ΕΡΓΟΣΕ, αφού άφησε… μισοτελειωμένες εργολαβίες.
Η τελική κατάληξη του διαγωνισμού θα συζητηθεί στο επερχόμενο διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ.
Πάντως, όπως εκτιμούν στελέχη του σιδηροδρομικού κλάδου, «στον άξονα Αθήνα – Πάτρα, όποιος κι εάν ανακηρυχθεί τελικός ανάδοχος στο Ψαθόπυργος – Ρίο, έργα εκτελούν σχεδόν όλες οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες. Να δούμε πότε θα τελειώσουν…».
Πηγή: metaforespress.gr