-Πομφόλυγες οι υποσχέσεις που ακούγονται για επαναλειτουργία του προαστιακού στην Καλαμάτα.
-Εκκωφαντική σιωπή των αρμοδίων στα αιτήματα συλλόγων και πολιτών.
Μάλιστα, στο πρόσφατο παρελθόν δεν έλειψαν οι ανακοινώσεις για "πιέσεις", για "υλοποίηση" της υπόσχεσης. Όλες, όμως, οι υποσχέσεις έχουν γίνει πομφόλυγες. Ο σιδηρόδρομος, ακόμα κι όταν σημειώνει επιτυχία ως «τουριστική ατραξιόν», δε φαίνεται να… συγκινεί κανενός το ενδιαφέρον.
Απόλυτα κατανοητό, αφού γύρω από τη φιλοσοφία των αυτοκινητόδρομων και του αυτοκινήτου ως βασικού μέσου μεταφοράς υπάρχει ένας πολύ μεγάλος κύκλος επιχειρηματικών συμφερόντων, τον οποίο τα κόμματα δεν μπορούν να υπερβούν.
Εδώ, μπορεί να αναρωτηθεί κάποιος τι κάνουν αυτά που δηλώνουν ότι «δεν είμαστε όλοι ίδιοι». Αλλά αυτό, παραμονή εκλογών, ας το καταπιούμε…
Πάντως, ο Σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα, με αφορμή και τα οδυνηρά στοιχεία για τα θανατηφόρα τροχαία τον Αύγουστο του 2015, φέρνει και πάλι το θέμα στην επικαιρότητα, με σχετική ανακοίνωση.
Όπως τονίζει, μεταξύ άλλων, «η διακοπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πελοποννήσου με την Αθήνα εδώ και χρόνια και η διάλυση όλων των τοπικών γραμμών στην Πελοπόννησο με εξαίρεση τον Προαστιακό της Πάτρας και τη σύνδεση Κατάκολου – Ολυμπίας προς όφελος των πάσης φύσεως συμφερόντων της αυτοκίνησης και με προφανείς επιπτώσεις στο ζήτημα της οδικής ασφάλειας, όχι μόνο δεν απασχολεί τα πολιτικά κόμματα, αλλά μάλλον τυγχάνει της απολύτου υποστήριξής τους, πράγμα φανερό από τη στάση τους, είτε ως διαχειριστές της εξουσίας είτε ως σιωπώντες αντιπολιτευόμενοι.
Μεμονωμένες τοπικές ομάδες φίλων των σιδηρόδρομων και κατασυκοφαντημένοι εργαζόμενοι της ΤραινΟΣΕ είναι οι μόνοι που επιμένουν να θέτουν ξανά και ξανά όχι μόνο το θέμα της επαναλειτουργίας του σιδηρόδρομου, αλλά και προσπαθούν να προστατεύσουν από την λεηλασία τα περιουσιακά στοιχεία του Οργανισμού, του οποίου η απαξίωση είναι προϋπόθεση μιας επιτυχούς ιδιωτικοποίησης/εκποίησης.
Είναι απίστευτο η ΤραινΟΣΕ να αναγγέλλει τη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμάτα -Μεσσήνη (12km) για μια μόλις εβδομάδα, από 20 έως 28 Σεπτεμβρίου 2015, στη διάρκεια δηλαδή του πανηγυριού της Μεσσήνης, και να κωφεύει στις εκκλήσεις τόσο των πολιτών (Απρίλη 2014, 300 υπογραφές σε υπόμνημα προς τον τότε πρωθυπουργό Α. Σαμαρά και κάθε αρμόδιο για την επαναλειτουργία της γραμμής Καλαμάτα – ΤΕΙ – Μεσσήνη με πρωτοβουλία της ομάδας Amnizia Railfan Club), όπως και στο αίτημα της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης ΟΣΕ -Π.Ε.Π.Ε. (7/9/2015) για μόνιμη καθημερινή λειτουργία της γραμμής Καλαμάτα –Μεσσήνη – ΤΕΙ – Ζευγολατιό – Διαβολίτσι.
Να σημειωθεί ότι ήδη το 2013 η γραμμή επαναλειτούργησε με πολύ μεγάλη επιτυχία στην διάρκεια του πανηγυριού και μετά διεκόπη. Ο σιδηρόδρομος για την ΤραινΟΣΕ και τους πολιτικούς της προϊστάμενους είναι προφανώς καλός μόνο για τα πανηγύρια!".
Πηγή: tharrosnews.gr