ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
«Τα έργα δεν σταμάτησαν, απλώς κατέβασαν ταχύτητες» φέρεται να δήλωσε στέλεχος της ΕΡΓΟΣΕ αναφορικά με τη νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων. Στο δήμο Αιγιαλείας, πάντως, ακόμη αναμένουν τη σημαντική είδηση για το έργο, που είχε προαναγγείλει από το Αίγιο την 1η Σεπτεμβρίου το μέλος του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ Νίκος Δαγλαρτζής…
Κι ενώ επισκεπτόμενος τον δήμαρχο, ο κ. Δαγλαρτζής είχε πει πως είναι θέμα… ωρών η ανακοίνωση για την πορεία υλοποίησης του έργου, χωρίς όμως να υπεισέλθει σε περισσότερες λεπτομέρειες, δύο εβδομάδες μετά – επισήμως τουλάχιστον – δεν έχει υπάρξει η παραμικρή θετική εξέλιξη, παρά μόνο η είδηση ότι η ολοκλήρωση του τμήματος Ροδοδάφνης – Ψαθοπύργου, μεταφέρεται χρονικά ενάμιση χρόνο αργότερα, δηλαδή στα τέλη του 2017…
Ερωτηθείς από το “protionline.gr” ο δήμαρχος Αιγιαλείας Θανάσης Παναγόπουλος είπε πως στο μεσοδιάστημα δεν έχει κάποια επίσημη ενημέρωση από την ΕΡΓΟΣΕ, τηρώντας στάση αναμονής.
Ο λόγος για τον οποίο το έργο ύψους 315 εκατ. ευρώ πήρε παράταση, όπως διέρρευσε από την ΕΡΓΟΣΕ, είναι γιατί το αρχικό χρονοδιάγραμμα είχε κριθεί πολύ φιλόδοξο! Την παράταση, μάλιστα, φέρεται να ενέκρινε και το CEF (το πρόγραμμα Συνδέοντας την Ευρώπη) που χρηματοδοτεί το έργο.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο κατασκευάζει η κοινοπραξία Κ/Ξ Ακτωρ Α.Τ.Ε. – J&P Αβαξ Α.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ από τον Ιούνιο του 2013, ενώ μέχρι σήμερα, από τα συνολικά 4.800 μέτρα της μεγάλης Σήραγγας Παναγοπούλας, έχουν διανοιχθεί τα 2.450 δηλαδή λίγο πάνω από το 50%. Πάντως, το εργοτάξιο της σήραγγας πρόκειται να επισκεφθεί την ερχόμενη εβδομάδα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θανάσης Βούρδας.
Πηγή: protionline.gr