Μέχρι τον Μάρτιο του 2016 θα πρέπει να επιστρέψει η προμελέτη από τον ΟΣΕ στην ΕΡΓΟΣΕ για να συνεχιστούν οι μελέτες για το τμήμα Ρίο-Λιμάνι Πάτρας από την κατασκευαστική σιδηροδρομική εταιρεία και όχι από τον ΟΣΕ.
Μάλιστα όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Θανάσης Βούρδας, στο ypodomes.com ακόμα και οι προμελέτες θα είναι σε συνεννόηση. Σημείωσε δε πως η ΕΡΓΟΣΕ όχι μόνο δεν πρόκειται να μειώσει το κατασκευαστικό της αντικείμενο αλλά αντίθετα θα αυξηθεί.
Οι ρόλοι θα είναι διακριτοί ξεκαθαρίζει ο κος Βούρδας. "Δεν έχουμε διάθεση να χαθεί χρόνος και κυρίως να χαθεί ούτε ευρώ. Για αυτό το λόγο υπάρχει μεγάλη κινητικότητα και σε λίγες μέρες θα προχωρήσουν τα 2 δημοπρατημένα έργα Πειραιάς-Αθήνα και Ψαθόπυργος-Ρίο.
Είναι σημαντικό πως καταφέραμε επίσης να βγάλουμε σε δημοπράτηση το Πολύκαστρο-Ειδομένη που είχε κολλήσει εδώ και ένα χρόνο. Εμείς καταφέραμε σε 1,5 να το βγάλουμε μπροστα και η συνέχεια θα είναι ανάλογη".
Όπως σημείωσε ο Δ.Σ της ΕΡΓΟΣΕ η εταιρεία θα έχει πολύ δυνατή παρουσία τα επόμενα χρόνια στο κατασκευαστικό γίγνεσθαι. "Μας ενδιαφέρει να έχουμε μία καλή σχέση με τον ΟΣΕ αλλά με τον κάθε ένα να έχει το δικό του ρόλο".
Αναφορικά με τις προμελέτες ο κος Βούρδας ανέφερε πως πρέπει να ολοκληρωθούν σε σύμπλευση με τον ΟΣΕ και ακολούθως να αναλάβει η ΕΡΓΟΣΕ ως η εταιρεία με την πείρα και την τεχνογνωσία στις σιδηροδρομικές κατασκευές.
Η συνέχεια για το έργο Ρίο-Λιμάνι Πάτρας θα πρέπει να γίνει σε χρόνους ρεκόρ καθώς θα πρέπει μέχρι το Μάρτιο να επιστρέψουν οι προμελέτες στην ΕΡΓΟΣΕ, να ολοκληρωθούν οι μελέτες, να προκηρυχθεί και να υλοποιηθεί το έργο καθώς σε αντίθετη περίπτωση υπάρχει ο κίνδυνος να χαθεί η χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 και το έργο να μείνει στα χαρτιά.
Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com