Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Μια καταγγελία από την ΠΕΠ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ που χρειάζεται να διαβαστεί με προσοχή.

Σε ανακοίνωση της με τίτλο "ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΣΧΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ…" που εξέδωσε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνει λόγο για απαράδεκτες αποφάσεις μιας επιτροπής η οποία ανέλαβε να φέρει σε πέρας την μεταφορά μεταναστών με τραίνα... Διαβάστε  αυτούσια την αποκαλυπτική ανακοίνωση της ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

       "  Θα σας πούμε μία μικρή ιστορία για να καταλάβετε πώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φροντίζει από καιρό εις καιρόν να βγάζει τα μάτια της μόνη της!!!
         Ξαφνικά , υπηρεσιακός φωστήρας (αλήθεια ποιος;) αποφασίζει πως πρέπει να παρέμβει και να αλλάξει τον τρόπο διακίνησης των προσφύγων με τα τρένα. Θα ρωτήσει λοιπόν κάποιος εύλογα, γιατί; Υπήρχαν προβλήματα  τέτοιας έντασης που δεν επιλύονταν ;  Ή μήπως ήθελε  ο συγκεκριμένος φωστήρας  να δείξει πως είναι απαραίτητος, αυτός και οι ιδέες του στην εταιρεία;  Μήπως έπρεπε να δικαιολογήσει τον μισθό του;
         Έτσι λοιπόν συγκροτήθηκε μία επιτροπή «σοφών»  (με ποιανού εντολή άραγε;) για να αποφανθεί για την λύση ενός ανύπαρκτου προβλήματος… Σημειώνουμε ότι εδώ και μήνες διακινούνται καθημερινά χιλιάδες πρόσφυγες,  χωρίς κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, γεμίζοντας μάλιστα σχεδόν όλα τα ημερήσια δρομολόγια προς Θεσσαλονίκη!
        Ας ξαναγυρίσουμε όμως στην επιτροπή! Μια επιτροπή που όπως πληροφορηθήκαμε συμπεριλάμβανε και την ιδιαιτέρα γραμματέα του Προέδρου της εταιρείας! Φαίνεται πως η εργασιακή της ενασχόληση με τα σιδηροδρομικά την έχει κάνει πλέον ειδική προκειμένου  να αποφασίζει και για τέτοια σιδηροδρομικά ζητήματα… Στην επιτροπή αυτή φυσικά δεν υπήρχε ΚΑΝΕΙΣ που να έχει σχέση με το αντικείμενο που συζητιόταν όπως οι Προϊστάμενοι του σταθμού Λαρίσης, εκδότες, προσωπικό κίνησης αμαξοστοιχιών κλπ.
        Άξιο αναφοράς είναι  ότι αν και ο πρόεδρος του Σωματείου της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι εκδότης και εργάζεται στον σταθμό Λαρίσης από το 2004, η επιτροπή ουδέποτε τον κάλεσε προς ενημέρωση και συζήτηση επί των θεμάτων  που ήθελε να «λύσει». Αντιθέτως , ο πρόεδρος και το σωματείο ενημερώθηκαν τυχαία δύο (2) μόλις ημέρες πριν την εφαρμογή των αλλαγών που ήθελε να επιβάλλει η επιτροπή .Με την άμεση παρέμβασή του σωματείου  και την αποτροπή της εφαρμογής των αποφάσεων της επιτροπής , απέτρεψαν στο να γίνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέμα όχι μόνο στα εγχώρια τηλεοπτικά κανάλια αλλά και στα διεθνή.
       Η επιτροπή των σοφών, λοιπόν, είχε αποφασίσει  τα εξής πρωτοποριακά και ριζοσπαστικά:
α) όλοι οι Σύριοι πρόσφυγες (μόνο Σύριοι τονίζουμε…) θα έμπαιναν αποκλειστικά και μόνο στα  δύο  τελευταία βαγόνια του τρένου, τα οποία θα ήταν κλεισμένα  εξαρχής για αυτούς! Μια ενέργεια που μόνο ρατσιστική θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί. Έχει μάλιστα εφαρμοστεί και στο παρελθόν από άλλους λαούς σε βάρος άλλων λαών…
β) η εξυπηρέτηση των εκατοντάδων ανθρώπων που ομαδικά και ταυτόχρονα συρρέουν στον σταθμό, θα γινόταν από ένα  και μόνο ταμείο! Ένας εκδότης δηλαδή θα αναλάμβανε να βγάλει εισιτήρια σε συγκεκριμένα χρονικά περιθώρια  (ώρα αναχώρησης των τραίνων) σε 500, 600 ή και 1000 ανθρώπους… Φυσικά εάν επιζούσε ο συνάδελφος μετά από  τέτοια  πίεση, αποκλείεται να προλάβαινε να εξυπηρετήσει τόσο μεγάλο  αριθμό ανθρώπων. Αυτό θα είχε ως συνέπεια, πέρα από την δημιουργία κλίματος μεγάλων εντάσεων από την ταλαιπωρία που θα υφίστατο το κοινό , να έφευγαν βαγόνια με πάρα πολλές θέσεις κενές!  
γ) υπήρχε πρόβλεψη από τους  «ειδικούς» πως άνθρωπος της πληροφορικής  θα βρισκόταν στα ταμεία και τηλεφωνικά θα απελευθέρωνε θέσεις στα κλεισμένα βαγόνια προκειμένου να εξυπηρετούνταν οι πρόσφυγες. Αυτό άνευ σχολιασμού…

          Μετά από συνδικαλιστική παρέμβαση αυτή η απόφαση - έκτρωμα δεν εφαρμόστηκε στο σύνολο της, εφαρμόστηκε όμως μερικώς, δημιουργώντας φυσικά μόνο προβλήματα!
Καλούμε τους αρμόδιους- άσχετους να είναι πιο προσεκτικοί στο μέλλον ώστε να  μη μας αναγκάσουν να κινηθούμε νομικά εναντίον όλων αυτών που με τις αποφάσεις τους μπορούν να προκαλέσουν ζημία καθ΄ οποιοδήποτε τρόπο στην εταιρεία.
Μία εταιρεία δημόσια που δεν ανήκει σε κανέναν άλλον, παρά μόνο στον ελληνικό λαό!!!

Υ.Γ. Καλό θα είναι, συνεργάτες της εταιρείας οι οποίοι μάλιστα  αμείβονται με πολύ μεγαλύτερα ποσά σε σχέση με το σύνολο των σιδηροδρομικών, να περιορίζονται στα καθήκοντα τους και να μην μπαίνουν σε χωράφια άλλων.
Για το συγκεκριμένο ζήτημα φυσικά και θα επανέλθουμε…

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ

        Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                              Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                        ΠΑΝ.ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ                                             ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΚΟΥΤΕΛΑΣ