Τρίτη, 28 Ιουλίου 2015

Συνοδευόμενα αυτοκίνητα. Γιατί όχι και ασυνόδευτα;

Εύλογο ερώτημα θέτει φίλη αναγνώστρια σχετικά με την μεταφορά Ι.Χ αυτοκινήτου με τραίνο μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης –Αθήνας με την προϋπόθεση αυτό να συνοδεύεται με τον κάτοχο του.

Γιατί να μην ισχύει και μεταφορά χωρίς να συνοδεύεται; Ποιοι λόγοι αιτιολογούν μια τέτοια απόφαση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Μήπως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να επανεξετάσει αυτό το θέμα; ρωτά η αναγνώστρια μας.

Τα «Σ.Ν» επικοινώνησαν με στέλεχος του ΟΣΕ και μας πληροφόρησε ότι ο κανονισμός δεν επιτρέπει την μεταφορά ασυνόδευτου αυτοκινήτου, παραπέμποντας μας στην σχετική ανακοίνωση στην οποία μεταξύ των άλλων αναφέρει:
«Η μεταφορά συνοδευόμενου αυτοκινήτου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κοστίζει 47 € ανά διαδρομή. Η τιμή αυτή προστίθεται στην τιμή του εισιτηρίου που επιλέγει ο επιβάτης (εισιτήριο 1ης ή 2ης θέσης, ή εισιτήριο απλής διαδρομής ή μετ’ επανόδου)». 
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ήταν καλό για τους πολίτες  να μας ενημερώσει αν είναι στα μελλοντικά της σχέδια η μεταφορά οχημάτων χωρίς την συνοδεία του κατόχου του.

Επιμέλεια "Σιδηροδρομικά Νέα"