Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Οι επιδόσεις της Express-Interfracht, πριν την απορρόφηση από την Goldair.

 Μια από τις σπουδαιότερες εμπορικές συμφωνίες, που επισημοποιήθηκε τον περσινό Δεκέμβριο, αποτέλεσε η συμφωνία του ομίλου της Goldair, με την αυστριακή εταιρεία σιδηροδρόμων Rail Cargo Logistics Austria, για την απορρόφηση της θυγατρικής στην Ελλάδα, της Express-Interfracht.
 Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, οι δύο πλευρές κατέληξαν στη δημιουργία κοινής εταιρείας, υπό το διακριτικό τίτλο «Rail Cargo Logistics – Goldair», η οποία απορρόφησε τις υφιστάμενες δραστηριότητες της αυστριακής εταιρείας στην Ελλάδα, Express-Interfracht.
 Η νέα εταιρεία δραστηριοποείται στον τομέα της μεταφοράς εμπορευμάτων με όλους τους τύπους βαγονιών, δηλαδή με συμβατικά, container, βαγόνια για χύδην φορτία (πρώτων υλών), με βαγόνια μεταφοράς υγρών (δεξαμενές), κ.ά., με σκοπό να καλύψει πλήρως τις ανάγκες μεταφοράς προϊόντων, από την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, προς την Ελλάδα και αντίστροφα.
«Η τεχνογνωσία της Rail Cargo Logistics, η πληθώρα των μηχανημάτων (620 μηχανές έλξης και περισσότερα από 26.200 βαγόνια κάθε τύπου - κλειστά, γενικού φορτίου, ανοιχτά, χύδην, σιλό, βαγόνια δεξαμενές κ.ά), σε συνεργασία με την εμπειρία και εντοπιότητα του ομίλου Goldair που δραστηριοποιείται στο χώρο των διεθνών μεταφορών και logistics επί δεκαετίες, θα δώσει τη δυνατότητα για νέες εναλλακτικές μορφές μεταφοράς εμπορευμάτων, εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικές τιμές και προστιθέμενη αξία στα μεταφερόμενα εμπορεύματα.
  Παράλληλα, αυτή η σημαντική επένδυση της Rail Cargo Logistics - Goldair, έχει ως όραμα να αξιοποιήσει την ανάδειξη της χώρας ως διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και φιλοδοξεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην μεταφορά με τραίνο των transit φορτίων, χρησιμοποιώντας τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης ως πύλη εισόδου και εξόδου εμπορευμάτων που προέρχονται από τρίτες χώρες με προορισμό την Κεντρική Ευρώπη και αντίστροφα", αναφερόταν, σε σχετική ανακοίνωση.
  Στον ισολογισμό του 2014, η Express-Interfracht σημείωσε τζίρο 7,1 εκατ., έναντι 6,6 εκατ. το 2013 και ζημιές προ φόρων 1,2 εκατ. ευρώ.

Πηγή: metaforespress.gr