Το σύστημα αυτό αναπτύχθηκε ειδικά για το ντιζελοκίνητο τροχαίο υλικό.
Η υβριδική τεχνολογία είναι βασισμένη στο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας μέσω σφονδύλου υψηλών ταχυτήτων TorqStor της Ricardo και στο σύστημα ψηφιακής κυβικής υδραυλικής μετάδοσης αντλίας-κινητήρα της Artemis.
Η βέλτιστη διαμόρφωση για έναν ντιζελοκινητήρα βρέθηκε ότι είναι οι 2 μονάδες TorqStor χωρητικότητας 4.5 MJ, με μέγιστη ταχύτητα τις 45000 στροφές το λεπτό.
Η τεχνολογία αυτή δίνει επίσης την δυνατότητα της μείωσης των ρύπων άνθρακα κατά την διάρκεια ενός σιδηροδρομικού ταξιδιού. Ακόμα μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε υπάρχοντες ντιζελοκίνητους στόλους όσο και σε νέους. Επίσης, μπορεί να γίνει εφαρμογή σε ηλεκτροκίνητες μονάδες που λειτουργούν σε δίκτυο συνεχούς ρεύματος, όπως στις ηλεκτροδοτούμενες γραμμές της περιοχής του Λονδίνου.
Επιμέλεια: "Σιδηροδρομικά Νέα"