Καταρρέει ο σιδηρόδρομος και διαλύεται είναι το μήνυμα, που μεταφέρουν συνδικαλιστές των σωματείων και της ομοσπονδίας σιδηροδρομικών, σε ενημερωτικές συναντήσεις σε όλη την Ελλάδα. Το βασικό και πάγιο αίτημα είναι να μην πωληθεί ο σιδηρόδρομος και να γίνουν άμεσα προσλήψεις. Αν προχωρήσει η κυβέρνηση σε δεσμευτικές προσφορές πώλησης, θα γίνουν κινητοποιήσεις και εντός του καλοκαιριού, με συμπαράσταση και των υπολοίπων μέσων μαζικής μεταφοράς.
Τα παραπάνω αναφέρθηκαν χθες και στην «Ε», κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συγκέντρωσης των σιδηροδρομικών της Λάρισας, που έγινε στον σιδηροδρομικό σταθμό. Η ενημέρωση έγινε από κλιμάκιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) και του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών «Λαρισαϊκός», που βρέθηκε στη Λάρισα, στο πλαίσιο περιοδείας του. Εκ μέρους της ΠΟΣ το μέλος της διοίκησης κ. Αθ. Παπαϊωάννου, υπογράμμισε ότι: «Η κατάσταση θα έχει επιπτώσεις στην ασφάλεια, αν δεν προσληφθούν εργαζόμενοι και να νιώθει ασφαλής και ο κόσμος. Η βασική διεκδίκηση είναι προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και να μην πωληθεί ο σιδηρόδρομος. Ένα τεράστιο περιουσιακό στοιχείο του λαού, ιδιωτικοποιείται και η τωρινή κυβέρνηση συνεχίζει στη ρότα της προηγούμενης. Αν χρειαστεί θα κάνουμε και κινητοποιήσεις. Ξεκινήσαμε ενημερώσεις σε Αθήνα, Λάρισα, Λαμία, Βόλο, Κατερίνη, Θεσσαλονίκη κι αλλού…»
Ο πρόεδρος του Λαρισαϊκού κ. Νικ. Τσικαλάκης: Ενημερώνουμε τους συναδέλφους, μετά και τη διαρροή του εγγράφου των 47 σελίδων, που έστειλε η κυβέρνηση στους θεσμούς- δανειστές- τοκογλύφους κλπ. Σύμφωνα με αυτό, ιδιωτικοποιεί τις δύο εταιρείες, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. Εμείς είμαστε απέναντι σε αυτή την διαδικασία. Ο σιδηρόδρομος είναι μοχλός ανάπτυξης για τη χώρα και δεν μπορεί να είναι μοχλός ανάπτυξης σε κάποια ιδιωτικά χέρια, που θα καρπωθούν τον ιδρώτα και τον κόπο του έλληνα φορολογούμενου. Ό, τι κομμάτι απέμεινε από τον σιδηρόδρομο, προσπαθούν να το πάρουν από τον έλληνα φορολογούμενο.
Η COSCO διακινεί φέτος 75 εμπορικά τρένα τον μήνα, ζητά από το καλοκαίρι και μετά 500 τρένα τον μήνα (!) και από το 2016 ζητά 1500! Αντιλαμβάνεστε λοιπόν τι κέρδος θα έχει ο σιδηρόδρομος. Αυτό το μεταφέρουν σε ιδιωτικά χέρια. Δυστυχώς, από αυτό το κέρδος ο έλληνας φορολογούμενος θα πάρει απειροελάχιστο. Αν το πάρει…
Έχουμε ε ξεκινήσει συναντήσεις στην Αθήνα με τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς, υπάρχει έντονη κινητικότητα. Το καλοκαίρι θα είναι «ζεστό». Αν προχωρήσει η κυβέρνηση σε δεσμευτικές προσφορές, θα κάνουμε κινητοποιήσεις και εντός του καλοκαιριού, με συμπαράσταση και των υπολοίπων μέσων μαζικής μεταφοράς. Η μοναδική λύση για να έχει το μίνιμουμ των κερδών ο έλληνας φορολογούμενος, γιατί είναι πάρα πολλά, να παραμείνει η επιχείρηση στο δημόσιο και να γίνουν προσλήψεις, που είναι απαραίτητες. Σε μια χώρα με ενάμιση εκατομμύριο ανέργους, δεν χωράνε και άνεργοι σιδηροδρομικοί.»
Στο κλιμάκιο συμμετείχαν επίσης, ο πρόεδρος της ΠΟΣ κ. Παν. Παρασκευόπουλος, ο γραμματέας κ. Π. Πουρλιάγκας, το μέλος του ΔΣ κ. Αντωνιάδης, ο κ. Δημ. Τζάρτζας μέλος του ΔΣ του «Λαρισαϊκού», ο πρώην πρόεδρος της Λάρισας κ. Χρ. Γραμμένος και άλλοι συνδικαλιστές.
Συντάκτης: Ε.Ρ
Πηγή: eleftheria.gr