Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

«Η ΕΕΣΣΤΥ εκτελεί με συνέπεια το πρόγραμμα συντήρησης του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού»

 «Η Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) εκτελεί με συνέπεια το πρόγραμμα συντήρησης του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, παρά τις ελλείψεις που εχει σε ανθρώπινο δυναμικό». Αυτά ανέφεραν στα «Σ.Ν.» κύκλοι της Εταιρίας, με αφορμή δήλωση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου ο οποίος αναφέρει:
«H κατάσταση στο ντιζελοκίνητο κινητήριο τροχαίο υλικό επιβατικών μεταφορών που μισθώνει η TPAINOΣE είναι εξαιρετικά προβληματική, λόγω της ελλιπούς συντήρησης από πλευράς της υπεύθυνης για τη συντήρηση εταιρείας EEΣΣTY, με αποτέλεσμα η καθημερινή διαθεσιμότητα των μονάδων που λειτουργούν να κυμαίνεται μεταξύ του 20% και του 40% του συνολικού υπάρχοντος τροχαίου υλικού». 
 Οι ίδιοι κύκλοι ανέφεραν, ότι η ΕΕΣΣΤΥ συντηρεί και επισκευάζει τροχαίο υλικό που είναι ενταγμένα στο πρόγραμμα κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών και οποιαδήποτε άλλη μεταβολή οφείλεται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. «Εμείς παραδίδουμε για χρήση τροχαίο υλικό με βάση το πρόγραμμα κυκλοφορίας. Αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για δικούς λόγους χρησιμοποίει άλλο τροχαίο υλικό, για αυτό δεν φέρει την ευθυνη η ΕΕΣΣΤΥ». Με τα παραπάνω εύκολα γίνεται αντιληπτό, ότι οι σχέσεις των δυο εταιριών δεν είναι και οι καλύτερες που θα μπορούσαν να είναι. Ίσως αυτές οι διαμάχες να έχουν και την πολιτική τους διάσταση, ενόψει των κυοφορούμενων διοικητικών αλλαγών στις ΔΕΚΟ και στον Όμιλο του ΟΣΕ όπως άλλωστε εχει ανακοίνωση ο υπουργός κ. Χρ. Σπίρτζης. 
  Πέρα των παραπάνω που αναφέρθηκαν, εμείς οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η ΕΕΣΣΤΥ εχει παράγει σημαντικό έργο στην συντήρηση και επισκευή του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού τα τελευταία χρόνια, λαμβάνοντας υπόψιν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες κλήθηκε να προσφέρει τις υπηρεσίες της ως νεοσύστατη Εταιρία. 
 Αναφέρουμε ενδεικτικά την έλλειψη προσωπικού στο εργοστάσιο οχημάτων Θεσσαλονίκης, όπου από 600 εργαζομένους πριν από πέντε χρόνια σήμερα εργάζονται κάτω από εκατό, πράγμα που αποδεικνύει πόσο κόπο και μόχθο χρειάζεται για να φέρεις σε πέρας μια τέτοια μεγάλη αποστολή. Επίσης τις μεγάλες ελλείψεις σε ανταλλακτικά που αντιμετώπισε κατά την έναρξη λειτουργίας της η εταιρία.



Χρήστος Γιαννακίδης