Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Xτίζουν αυθαίρετα νέο γραφείο στο μηχανοστάσιο ΟΣΕ στην Λάρισα.

 Τις διαμαρτυρίες συνδικαλιστών και εργαζομένων στον σιδηρόδρομο, προκαλεί η κατασκευή οικίσκου τύπου ISOBOX εντός του μηχανοστασίου της Λάρισας. Όπως υποστηρίζουν, χρόνια «κυνηγάνε» να μπει κάποιο στέγαστρο, σε υπαίθριο χώρο εργασίας τους, αλλά η διοίκηση δεν τους άκουγε με το αιτιολογικό ότι θα είναι αυθαίρετο κτίσμα. Πλέον, όπως καταγγέλλουν, η ίδια η διοίκηση ανεγείρει οίκημα, με κατασκευή για αποχέτευση κλπ. και ρωτούν, «αυτό δεν είναι αυθαίρετο;»
 Όπως εξήγησε στην «Ε» το μέλος της διοίκησης του σωματείου «Λαρισαϊκό» κ. Δημ. Τζάρτζας, η κατάσταση που δημιουργήθηκε έχει περίπου ως εξής: Μετά τον διαχωρισμό του ΟΣΕ σε επιμέρους εταιρίες, ο χώρος γραφείων εντός του μηχανοστασίου, από τον ΟΣΕ πήγε στην αρμοδιότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Προέκυψε ανάγκη να δημιουργηθεί μικρός χώρος γραφείων, που θα στεγασθούν οι υπηρεσίες της ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού), στις οποίες ανήκουν οι εργαζόμενοι τεχνικοί του μηχανοστασίου.
 Μέχρι τώρα και για… τριάντα χρόνια, το αίτημα των σημερινών εργαζομένων της ΕΕΣΤΥ να τοποθετηθεί ένα απλό στέγαστρο στο σημείο που εργάζονται, για να τους προστατεύει από βροχές και ήλιο, δεν γινόταν αποδεκτό, γιατί τους έλεγαν ότι θα ήταν αυθαίρετο. Πρόκειται για το σημείο που βρίσκονται οι μεγάλοι γρύλλοι οι οποίοι ανασηκώνουν τροχούς και βαγόνια προς επισκευή. Είδαν λοιπόν, ότι το τελευταίο διάστημα, έπεσε τσιμέντο ως βάση και κατασκευάζεται αποχέτευση για να στηθεί κάποιο γραφείο, ίσως τύπου ISOBOX. Αντιτίθενται σε αυτό και υποστηρίζουν ότι: υπάρχει άφθονος χώρος εντός του μηχανοστασίου για να στηθεί κάποιο γραφείο, με ελάχιστα έξοδα συντήρησης. Γιατί να διατεθούν τόσα χρήματα για να κτισθεί εξ αρχής οίκημα; Μάλιστα το έψαξαν και στη «Διαύγεια» και όπως υποστηρίζουν δεν μπόρεσαν να βρουν τη σχετική ανάρτηση, με τη σύμβαση, για να δουν το κόστος.
 Θέτουν ευθέως ζήτημα σπατάλης, τη στιγμή μάλιστα, που λείπουν βασικά ανταλλακτικά, για να επισκευαστεί τροχαίο υλικό, που είναι τόσο απαραίτητο, για να κινηθούν περισσότερα τρένα στο δίκτυο, προς όφελος και των επιβατών.
 Την ίδια θέση εξέφρασε στην «Ε» και ο πρόεδρος του σωματείου «Λαρισαϊκός» κ. Νικ. Τσικαλάκης, με την επισήμανση ότι δεν μπορούν να ξοδεύονται χρήματα για τέτοιο σκοπό, τη στιγμή που υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την προμήθεια ανταλλακτικών, που είναι και το πιο βασικό.
 *Στη φωτογραφία, ο χώρος με την τσιμεντένια βάση και μαζί με το μέλος του ΔΣ του «Λαρισαϊκού» κ. Δημ. Τζάρτζα. Μαθητευόμενοι της Σχολής Μαθητείας του ΟΑΕΔ, που κάνουν την πρακτική τους αποκομίζοντας εμπειρίες και βοηθώντας συγχρόνως στην επισκευή αμαξοστοιχιών. Ένα πολύτιμο δυναμικό, σε εποχή μεγάλης έλλειψης προσωπικού, αλλά δυστυχώς, η εμπειρία των μαθητευομένων θα χαθεί, για τον σιδηρόδρομο, γιατί προσλήψεις δεν γίνονται….

Συντάκτης: Ε. Ρηγόπουλος
Πηγή: eleftheria.gr