Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Ο μουσειακός σιδηροδρομικός τουρισμός, γίνεται πράξη και στην Ελλάδα.

  Χρόνια τώρα από αυτή εδώ την ιστοσελίδα, αλλά και παλαιότερα από τις έντυπες εκδόσεις μας, επισημαίναμε την οικονομική απώλεια για το ταμείο του ΟΣΕ, της μη αξιοποίησης του μουσειακού σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού. 
 Σήμερα, μετά από ένα καλά οργανωμένο σχεδιασμό, ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος, ξεκινά την αξιοποίηση αυτού του τροχαίου υλικού, σε διαδρομές με ιδιαιτέρα τουριστικό ενδιαφέρον, όπως αυτών των σιδηροδρομικών τμημάτων, Διακοπτού-Καλαβρύτων, Άνω Λεχώνια-Μηλιές στο Πήλιο και Δράμα-Τοξότες στο πέρασμα του Νέστου.
Φωτογραφία αρχείου από το διαδίκτυο: ©2009 K. Krallis
 Χθες με ιδιαίτερη χαρά, οι φίλοι του σιδηροδρόμου πληροφορήθηκαν την δοκιμαστική λειτουργία της ατμήλατης ΔΚ 8.001 μετά την ανακατασκευή της, η οποία θα χρησιμοποιηθεί, όπως πληροφορηθήκαμε τον επόμενο μήνα σε τουριστικά ταξίδια στον οδοντωτό σιδηρόδρομο των Καλαβρύτων. Ο ΟΣΕ, ο οποίος είναι ο ιδιοκτήτης του μουσειακού τροχαίου υλικού, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), προχωρεί στην ανακατασκευή και άλλων ατμήλατων μηχανών καθώς και βαγονιών προκειμένου να χρησιμοποιηθούν σε τουριστικές διαδρομές. Είναι πλέον καιρός αυτό που γίνεται σε άλλες χώρες του κόσμου, να γίνει και στην Ελλάδα. Τα οικονομικά οφέλη θα είναι σημαντικά για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο αλλά και την Ελληνική οικονομία.

Ικανοποίηση…

  Την ικανοποίηση τους για την επιτυχή δοκιμαστική λειτουργία της ατμήλατης μηχανής ΔΚ 8.001, που ανακατασκευάστηκε στις εγκαταστάσεις της ΕΕΣΣΤΥ στην Λεύκα, εξέφρασαν μιλώντας στα «Σιδηροδρομικά Νέα» ο πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Θεοφανόπουλος και ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ κ. Στέφανος Αγιάσογλου. Τα καλά αποτελέσματα όπως ανέφεραν οι πρόεδροι, προήλθαν από την αγαστή και εποικοδομητική συνεργασία των δυο εταιριών. 
Εμείς τους ευχόμαστε καλή συνέχεια…

Χρήστος Γιαννακίδης