Τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Χρήστο Τσίτουρα, επισκέφθηκε την Τρίτη, 28 Απριλίου ο τομεάρχης Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων, Χωροταξίας & Πολεοδομίας - Βουλευτής Ηρακλείου κ. Λευτέρης Αυγενάκης, προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία των έργων της Αττικό Μετρό Α.Ε. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.
Ο κ. Χρήστος Τσίτουρας ενημέρωσε τον κ. Λ. Αυγενάκη για το έργο της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας από το Χαϊδάρι στον Πειραιά και πιο συγκεκριμένα το τμήμα Αγία Μαρίνα - Δημοτικό Θέατρο.
Στο συγκεκριμένο τμήμα έχει ξεκινήσει ο μετροπόντικας και υπολείπεται το τμήμα Νίκαια - Δημοτικό Θέατρο. Το έργο έχει αρκετές δυσκολίες, ωστόσο προχωρά με καλούς ρυθμούς και με χρονοδιάγραμμα παράδοσης στα μέσα του 2018.
Επιπλέον, βρίσκεται σε φάση μελέτης και δημοπράτησης η Γραμμή 4 του μετρό με μήκος 33 χλμ., 30 νέους σύγχρονους σταθμούς τελευταίας τεχνολογίας. Ο εκτιμώμενος συνολικός προϋπολογισμός κατασκευής είναι της τάξης 3,3 δισ. Ευρώ.
Όσον αφορά στο Μετρό Θεσσαλονίκης πρόκειται για το μεγαλύτερο και το πιο προβληματικό δημόσιο έργο αυτή τη στιγμή στη χώρα. Γίνεται προσπάθεια να λειτουργήσει έως το τέλος του 2018 με 12 αντί 13 σταθμούς που προβλέπεται και δυο χρόνια αργότερα να συνδεθεί και με το τελευταίο σταθμό "Βενιζέλου".
Όπως ενημέρωσε ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. υπάρχουν κάποια προβλήματα στην κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης τα οποία όμως αναμένεται να ξεπεραστούν, εφόσον δοθεί πολιτική λύση και εφόσον η κυβέρνηση ενσκήψει στα προβλήματα που υπάρχουν και δώσει λύσεις.
Ακόμη ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., ενημέρωσε ότι η εταιρεία έχει αυξημένες χρηματοδοτικές ανάγκες, καθώς πληρώνει 150 εκ ευρώ το χρόνο μόνο για τοκοχρεολύσια κατασκευαστικών δανείων που έχει λάβει προηγούμενα χρόνια.
Ο κ. Λευτέρης Αυγενάκης από πλευράς του ευχαρίστησε τον Πρόεδρο της Αττικό Μετρό Α.Ε. και τόνισε: «Η δίχως καθυστερήσεις ολοκλήρωση των δημοσίων έργων υποδομής και η εξασφάλιση του μικρότερου δυνατού κόστους, οδηγούν χειροπιαστά στην ανάπτυξη. Τα έργα της Αττικό Μετρό Α.Ε. σε Αθήνα, αλλά ιδίως σε Θεσσαλονίκη πρέπει να προχωρήσουν χωρίς άλλες καθυστερήσεις.
Οι πολίτες δε μπορούν να περιμένουν άλλο. Χρειάζεται ισχυρή πολιτική βούληση από την Κυβέρνηση για να υπάρξει η αναγκαία πολιτική λύση. Δε μπορεί από τη μια να αδειάζουν τα ταμεία της Αττικό Μετρό, να μη δίνουν πολιτικές λύσεις σε προβλήματα που δημιουργούνται και από την άλλη να υπόσχονται στο κόσμο της Αττικής και Θεσσαλονίκης ότι θα τηρήσουν τα χρονοδιαγράμματα και καμία καθυστέρηση δεν πρόκειται να υπάρξει».
Πηγή: metaforespress.gr