Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Νομοθετική ρύθμιση, για επιστροφή των μεταταγμένων σιδηροδρομικών.

 Νομοθετική ρύθμιση προωθεί η κυβέρνηση, με την οποία θα δίνεται η δυνατότητα επιστροφής των μεταταγμένων σιδηροδρομικών, που είχαν μεταταχτεί με τον νόμο Ρέππα σε διάφορες υπηρεσίες του δημοσίου εκτός ΟΣΕ. 
Η σχετική ρύθμιση θα ενσωματωθεί σε νομοσχέδιο που ετοιμάζει του υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και θα κατατεθεί στην βουλή τις προσεχείς ήμερες. 
  Σύμφωνα με πληροφορίες, η εφαρμογή αυτή της ρύθμισης θα αρχίσει να υλοποιείται από τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Οι ενδιαφερόμενοι θα κληθούν να καταθέσουν αίτηση αποδοχής της επιστροφής τους.

"Σιδηροδρομικά Νέα"
Flag of Germany Flag of Saudi Arabia
Ελληνικά GR