Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Σε αναμονή οι μεγάλες δημοπρατήσεις για την ΕΡΓΟΣΕ.

  Μαζεύονται συνεχώς νέες ανάγκες στην ΕΡΓΟΣΕ καθώς προς το παρόν η εταιρεία δεν μπορεί να πάρει αποφάσεις ΔΣ που να της επιτρέπουν να προχωρήσει τα μεγάλα θέματα στα μεγάλα έργα που διαχειρίζεται.
  Η εταιρεία που αυτή τη στιγμή, έχει μπροστά της τις υπογραφές 3 μεγάλων έργων: της υπόγειας διάβασης στη Μενεμένη Θεσσαλονίκης (20εκ.ευρώ), την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Πειραιάς-Αθήνα (28εκ.ευρώ), και την υπογραφή της προαίρεσης για την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αθήνα-3 Γέφυρες.
  Όλα αποτελούν έργα και υποδομές πρώτης προτεραιότητας που ήδη χρονικά πιέζονται χρηματοδοτικά όσο και επίπεδο πλάνων.
  Την ερχόμενη Τρίτη 24 Μαρτίου, σύμφωνα με ασφαλείς πηγές, αναμένεται να διεξαχθεί η δημοπράτηση του νέου έργου εκσυγχρονισμού στο τμήμα Ψαθόπυργος-Ρίο που αποτελεί το προτελευταίο έργο υποδομής και επιδομής στον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα-Πάτρα.
  Το κόστος του είναι 174 εκ.ευρώ και αναμένεται να προσελκύσει όλες τις μεγάλες τεχνικές εταιρείες καθώς τα μεγάλα έργα πλέον αναζητούνται με το "μικροσκόπιο". Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως έργο άνω των 100εκ.ευρώ έχουμε να δούμε από το 2013 όταν πάλι η ΕΡΓΟΣΕ είχε δημοπρατήσει το έργο-σκούπα Κιάτο-Ροδοδάφνη.
  Πάντως τα χρονικά περιθώρια όσο πάνε και στενεύουν και η διοικητική στένωση της εταιρείας όσο πάει μεγαλώνει. Σε εκκρεμότητα έχουμε τόσο το σχεδιασμό των μεγάλων έργων της νέας προγραμματικής περιόδου όσο και έργα που πρέπει να προχωρήσουν για να μην μείνουν στα συρτάρια της εταιρείας.
  Πολλά από τα προβλήματα αναμένεται να λυθούν με την ορκωμοσία του Χρ.Σπίρτζη ως αν.Υπουργού Υποδομών αλλά και του νέου Γενικού Γραμματέα Μεταφορών με τη θέση να φαίνεται κλειδωμένη απο συγκεκριμένο πρόσωπο.

Πηγή: ypodomes.com