Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Οριακή αύξηση εσόδων και επιβατών για την Eurostar. Tα φιλόδοξα πλάνα

Οριακή αύξηση εσόδων και επιβατών για την Eurostar, το 2014, η οποία αποτελεί τη σιδηροδρομική εταιρεία που συνδέει, κυρίως, την Αγγλία, τη Γαλλία και το Βέλγιο.


Η Eurostar International Ltd ανέφερε έσοδα 867 εκατ. στερλινών, ήτοι αύξηση 1%, σε σχέση με το 2013, με τα λειτουργικά κέρδη να αυξάνονται 2%, σε 55 εκατ. στερλίνες.

Η εταιρεία διακίνησε 10,4 εκατομμύρια επιβάτες, άνοδος 3%, σε σχέση με το 2013. Η επίδοση αυτή ενισχύθηκε από την ισχυρή ανάκαμψη της βρετανικής οικονομίας, η οποία οδήγησε, επίσης, σε αύξηση των επαγγελματικών ταξιδιών, κατηγορία η οποία σημείωσε άνοδο 4%.

«Τα νέα τρένα e320 είναι τώρα στους τελευταίους μήνες ελέγχου και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, θα τεθούν σε εμπορική λειτουργία στα τέλη του τρέχοντος έτους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Eurostar, Νικόλας Πέτροβιτς.

«Επειδή έχουμε εισαγάγει νέα τρένα, σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των σταθμών μας, οι επιβάτες μπορούν να προσβλέπουν σε μια πλήρη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας», συμπλήρωσε.

Η Eurostar υποστηρίζει ότι έχει επενδύσει πάνω από 1 δις σε τροχαίο υλικό, συμπεριλαμβανομένων 100 εκατ. στερλινών για την ανακαίνιση του στόλου, παράλληλα με την απόκτηση 17 Siemens συρμών e320. O κ. Πέτροβιτς ανέφερε ότι οι πωλήσεις εισιτηρίων για τα απευθείας δρομολόγια, από το Λονδίνο, μέχρι Λυών, Αβινιόν και Μασσαλία, έχουν μεγάλη ανταπόκριση.

Αυτό δείχνει «τη μεγάλη δημοτικότητα της περιοχής και την αυξανόμενη όρεξη των επιβατών για την επιλογή του σιδηροδρόμου υψηλών ταχυτήτων, έναντι των αεροπλάνων», ανέφερε ο CEO της Eurostar. 

Το, εν λόγω, φιλόδοξο σχέδιο της εταιρείας παίρνει σάρκα και οστά την Πρωτομαγιά. Το δρομολόγιο Λονδίνο – Μασσαλία θα διαρκεί έξι ώρες, με ενδιάμεσους σταθμούς σε Λυών και Αβινιόν.

Στα μελλοντικά σχέδια της Eurostar εντάσσεται και δρομολόγιο που θα συνδέει το Λονδίνο με Ρότερνταμ και Άμστερνταμ.

Της Βάσως Βεγιάζη
metaforespress.