ΚΟΠΗΚΕ Η ΠΙΤΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Με τη σκέψη στο μέλλον του οργανισμού και των εργαζομένων σε αυτόν, έγινε και φέτος η καθιερωμένη εκδήλωση για το κόψιμο της πρωτοχρονιάτικης πίτας των σιδηροδρομικών Λάρισας, εργαζομένων, συνταξιούχων, μεταταγμένων και φίλων του τρένου.
Με κοινή πρωτοβουλία του Πολιτιστικού Κέντρου Σιδηρουργικών Λάρισας, του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου και του Πανελληνίου Συλλόγου Συνταξιούχων Λαρισαίων Σιδηροδρομικών «Ο Άγιος Φίλιππος».
Σύμφωνα με ανακοίνωση, «η εκδήλωση έγινε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του κτιρίου στην οδό παλαιολόγου 37, με τις παλιές φωτογραφίες τους τοίχους του Σιδηροδρομικού Μουσείου Λάρισας, από τη ζωή και το έργο των Λαρισαίων σιδηροδρομικών. Οι πρόεδροι του ΣΦΣΛ κ. Δημ. Κιός, του ΠΚΣΛ κ. Γιάννης Μάνθος και των συνταξιούχων κ. Γιάννης Πολυμέρου, απηύθυναν ευχές. Ο κ. Πολυμέρου αναφέρθηκε στα σοβαρά μεγάλα προβλήματα που βιώνουν οι σιδηροδρομικοί τα τελευταία χρόνια. Το μέλλον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΤΥ και των εργαζομένων σε αυτές, άγνωστο. Η αποστρατικοποίηση του εξαρτάται από τα παραιτημένο, αλλά παραμένον ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ. Στο τέλος Φεβρουαρίου έχουν δεσμευτεί να υποβάλουν προσφορές αγοράς, Ρώσοι, Κινέζοι, Γερμανοί ή Γάλλοι. Το αρμόδιο Υπουργείο Οικονομίας και Υποδομών, δεν έχει βγάλει λέξη στις προγραμματικές δηλώσεις ….
Με κοινή πρωτοβουλία του Πολιτιστικού Κέντρου Σιδηρουργικών Λάρισας, του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου και του Πανελληνίου Συλλόγου Συνταξιούχων Λαρισαίων Σιδηροδρομικών «Ο Άγιος Φίλιππος».
Σύμφωνα με ανακοίνωση, «η εκδήλωση έγινε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του κτιρίου στην οδό παλαιολόγου 37, με τις παλιές φωτογραφίες τους τοίχους του Σιδηροδρομικού Μουσείου Λάρισας, από τη ζωή και το έργο των Λαρισαίων σιδηροδρομικών. Οι πρόεδροι του ΣΦΣΛ κ. Δημ. Κιός, του ΠΚΣΛ κ. Γιάννης Μάνθος και των συνταξιούχων κ. Γιάννης Πολυμέρου, απηύθυναν ευχές. Ο κ. Πολυμέρου αναφέρθηκε στα σοβαρά μεγάλα προβλήματα που βιώνουν οι σιδηροδρομικοί τα τελευταία χρόνια. Το μέλλον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΤΥ και των εργαζομένων σε αυτές, άγνωστο. Η αποστρατικοποίηση του εξαρτάται από τα παραιτημένο, αλλά παραμένον ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ. Στο τέλος Φεβρουαρίου έχουν δεσμευτεί να υποβάλουν προσφορές αγοράς, Ρώσοι, Κινέζοι, Γερμανοί ή Γάλλοι. Το αρμόδιο Υπουργείο Οικονομίας και Υποδομών, δεν έχει βγάλει λέξη στις προγραμματικές δηλώσεις ….
Ο τελευταία ψηφισθείς Ν. 4313 τη; 17- 12-2014, που κάνει άνω- κάτω ΟΣΕ και προσωπικό σε θέματα διαχείρισης τροχαίου υλικού, μηχανοστασιακής και εργοστασιακής συντήρησης τροχαίου υλικού, με την πώληση και τον έλεγχο των εισιτηρίων, την πρόσληψη προσωπικού, την προμήθεια ανταλλακτικών, ως και θέματα λειτουργικά, ιεραρχίας, κυκλοφορίας, μισθολογίου, βαθμολογίου κλπ. θα υλοποιηθεί ή θα ακυρωθεί; Το κλίμα απαισιοδοξίας που επικρατεί στον ΟΣΕ, το είδαμε τις τελευταίες ημέρες στον Πλαταμώνα. Ο δήμαρχος Δίου- Ολύμπου εκμεταλλευόμενος την κατάσταση και προφασιζόμενος τον καθαρισμό, έφερε μηχανήματα και ξήλωσε τη γραμμή μεταξύ των σταθμών Νέων Πόρων- Πλαταμώνα. Για τις απλήρωτες, περιπλανώμενες ανά την Ελλάδα, ιατροφαρμακευτικές δαπάνες, οι οποίες κατέληξαν και πληκτρολογήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, η ταλαιπωρία των Θεσσαλών σιδηροδρομικών, αλλά και άλλων ασφαλισμένων του τέως ΤΑΠΟΤΕ, συνεχίζεται. Είναι έτοιμες και περιμένουν τη σειρά τους, να πληρωθούν , μετά από πέντε περίπου χρόνια (2010- 2015), αλλά υπάρχει ένα.. μικρό πρόβλημα. Απαιτείται πίστωση 246.014, 73 ευρώ. Ο αγώνας είναι κοινός με την πανελλήνια ομοσπονδία ΟΤΕ.
Στην τελετή παραβρέθηκαν και απεύθυναν χαιρετισμό, από την ΠΟΣ ο Νώντας Θεοδωρόπουλος και από το Σωματείο συνταξιούχων Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος « Η Αναγέννησις», ο πρόεδρος του Κώστας Περγαντόπουλος και το μέλος Νίκος Κανάκης.»
"Ελευθερία" Λάρισας