Η εταιρία λέει πως θα εξοικονομήσει 46 εκ. € το χρόνο, διακόπτοντας αυτές τις υπηρεσίες, που έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση 100 θέσεων εργασίας. Οι αλλαγές είναι προγραμματισμένες να συμβούν των Ιούνιο, αφήνοντας μόνο ένα ολονύκτιο δρομολόγιο μεταξύ Ρώμης-Σικελίας, με τους επιβάτες να μετεπιβιβάζονται από το τρένο στο πλοίο και από το πλοίο σε άλλο τρένο ακολουθώντας την σύνδεση. Η επιβάτες θα έχουν την δυνατότητα να ταξιδεύουν με το ίδιο σιδηροδρομικό όχημα, διασχίζοντας το μικρής απόστασης θαλάσσιο δρομολόγιο, 4 φορές την μέρα.
Το σιδηροδρομικό πλοίο μεταξύ της Σικελίας και της ηπειρωτικής Ιταλίας είναι ένα από τα είναι το ένα από τα μόνο δύο της Ε.Ε, το οποίο μεταφέρει επιβατικά τρένα σε καθημερινή βάση χρησιμοποιώντας το και για εμπορικές μεταφορές. Το άλλο σιδηροδρομικό πλοίο από το Puttgarden της Γερμανίας προς το Rødby της Δανίας, το οποίο μεταφέρει επιβατικά τρένα ή οχήματα δρόμου, πρόκειται να αντικατασταθεί από την καινούργια σιδηροδρομική-οδική σύνδεση του Fehmarn Belt, η οποία πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία το 2021.
Επιμέλεια:"Σιδηροδρομικά Νέα"