Προχωρά με γοργούς ρυθμούς το θέμα της δημιουργίας τραμ στην πρωτεύουσα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, αν υλοποιηθεί το έργο, αναμένεται να αποφέρει οφέλη στην πόλη, την οικονομία, αλλά και διευκολύνσεις στους κατοίκους των πέριξ Δήμων.
Σύμφωνα με τον Υπουργό Συγκοινωνιών, Μάριο Δημητριάδη, έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της μελέτης που αφορούσε, στην επιλογή και υιοθέτηση της ακριβούς όδευσης του τραμ.
Συγκεκριμένα, το τραμ θα ξεκινά από την περιοχή του νέου Γενικού Νοσοκομείου στα Λατσιά και θα καταλήγει στη λεωφόρο Μακαρίου, διερχόμενο από κεντρικές οδούς και λεωφόρους.
Ο κ. Δημητριάδης, τόνισε ότι η μελέτη βρίσκεται ήδη στο δεύτερο και τελευταίο στάδιο, που αφορά στη βιωσιμότητα του έργου.
«Βρίσκεται σε εξέλιξη μια μελέτη, η οποία γίνεται σε συνεργασία με το Δήμο Λ/σίας. Αντιλαμβάνεστε ότι αυτές τις εποχές πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε οτιδήποτε κάνουμε και μπορεί να επιβαρύνει τα οικονομικά του κράτους και έτσι περιμένουμε να δούμε κατά πόσον το τραμ είναι βιώσιμο και αυτό θα μας το δείξει η μελέτη», ανέφερε ο Υπουργός.
Σύμφωνα με τον Υπουργό Συγκοινωνιών, θα γίνει προσπάθεια το κόστος για την υλοποίηση του συστήματος τραμ για τη Λευκωσία, να καλυφθεί από ευρωπαϊκά κονδύλια.
Με βάση τα στοιχεία που είδαν ήδη το φως της δημοσιότητας, το μήκος της υποδομής του δικτύου τραμ, υπολογίζεται ότι θα είναι 13,6 χιλιόμετρα και θα διανύει 3.091 χιλιόμετρα σε 216 διαδρομές.
ΑΝΤ1