Με επιστολή του στα «Σ.Ν» φίλος αναγνώστης διαμαρτύρεται για τα όσα υπέστη κατά τα ταξίδι του με τρένο από την Οινόη με προορισμό την Λάρισα και ζητά από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να του δοθούν εξηγήσεις και να του επιστραφούν τα χρήματά του.
όπως αναφέρει στην επιστολή διαμαρτυρίας του ο αναγνώστης ταξίδεψε με την αμαξοστοιχία IC 50 στις 20-12-2014. «Αναχωρήσαμε από την Οινόη στις 08:08 το πρωί. Ψάξαμε να βρούμε το κουπέ μας (είχαμε κλείσει πρώτη θέση) αλλά δεν το βρίσκαμε. Το ίδιο πρόβλημα είχαν και άλλοι επιβάτες. Όπως μας ενημέρωσε ο ελεγκτής την τελευταία στιγμή άλλαξαν το βαγόνι της πρώτης θέσης με άλλο. Το βαγόνι αυτό δεν είχε κουπέ είχε σκευοφόρο και έναν παιδότοπο» αναφέρει ο επιβάτης. Με την άφιξη του στον σταθμό του Βόλου ενημέρωσε σχετικά τον υπάλληλο, συμπληρώνοντας παράλληλα έντυπο παραπόνων. Στην επιστολή του ο αναγνώστης αναφέρεται και στις προσπάθειες που κατέβαλε να επικοινωνήσει με το τηλέφωνο παραπόνων αλλά δεν βρήκε ανταπόκριση. Κλείνοντας την επιστολή του ζητά από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξηγήσεις και να του επιστραφούν τα χρήματα για την διαδρομή που πραγματοποίησε
όπως αναφέρει στην επιστολή διαμαρτυρίας του ο αναγνώστης ταξίδεψε με την αμαξοστοιχία IC 50 στις 20-12-2014. «Αναχωρήσαμε από την Οινόη στις 08:08 το πρωί. Ψάξαμε να βρούμε το κουπέ μας (είχαμε κλείσει πρώτη θέση) αλλά δεν το βρίσκαμε. Το ίδιο πρόβλημα είχαν και άλλοι επιβάτες. Όπως μας ενημέρωσε ο ελεγκτής την τελευταία στιγμή άλλαξαν το βαγόνι της πρώτης θέσης με άλλο. Το βαγόνι αυτό δεν είχε κουπέ είχε σκευοφόρο και έναν παιδότοπο» αναφέρει ο επιβάτης. Με την άφιξη του στον σταθμό του Βόλου ενημέρωσε σχετικά τον υπάλληλο, συμπληρώνοντας παράλληλα έντυπο παραπόνων. Στην επιστολή του ο αναγνώστης αναφέρεται και στις προσπάθειες που κατέβαλε να επικοινωνήσει με το τηλέφωνο παραπόνων αλλά δεν βρήκε ανταπόκριση. Κλείνοντας την επιστολή του ζητά από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξηγήσεις και να του επιστραφούν τα χρήματα για την διαδρομή που πραγματοποίησε
Τα στοιχεία του αναγνώστη είναι στην διάθεση μας.