Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014

Διεργασίες για την επαναλειτουργία του προαστιακού τρένου της Καλαμάτας


Μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να συναντηθεί με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αλλά και με τους προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθαν. Ζηλιασκόπουλο, του ΟΣΕ Παν. Θεοφανόπουλο και της ΕΕΣΣΤΥ Στεφ. Αγιάσογλου, ο βουλευτής Μεσσηνίας της Ν.Δ., Δημήτρης Σαμπαζιώτης, προκειμένου να τους εκθέσει τις απόψεις του, αλλά και το αίτημα επαναλειτουργίας της προαστιακής σύνδεσης Καλαμάτα – ΤΕΙ – Μεσσήνη.
Ο κ. Σαμπαζιώτης βρέθηκε πτροχθες το απόγευμα στο σιδηροδρομικό σταθμό Καλαμάτας και συναντήθηκε με τον προϊστάμενο αμαξοστοιχιών Γ. Καλαντζή, το σταθμάρχη Π. Κωνσταντακόπουλο, τον εκπρόσωπο των μηχανοδηγών Τάσο Καπιτσίνο, τον τεχνικό Σωτ. Νικολαρόπουλο, ενώ στο χώρο βρέθηκε και ο σύμβουλος διοίκησης της ΤΡΕΝΟΣΕ, Λευτ. Μαρούσης

Δηλώσεις Σαμπαζιώτη 

Σε δηλώσεις του αναφέρθηκε στην αναστολή λειτουργίας του σιδηροδρόμου στο μεγαλύτερο τμήμα της Πελοποννήσου, με συνέπειες, αφού το δίκτυο και οι εγκαταστάσεις ερήμωσαν, λεηλατήθηκαν και απαξιώθηκαν.
Επίσης, μίλησε για την αγάπη του επιβατικού κοινού με τη συμμετοχή του στο τρένο που δρομολογείται για το πανηγύρι της Μεσσήνης, ενώ έθεσε θέμα άμεσης δρομολόγησης τακτικών επιβατικών τρένων στην προαστιακή γραμμή Καλαμάτα – Μεσσήνη, με διέλευση του δρομολογίου από το ΤΕΙ Καλαμάτας μέσω της γραμμής τριγώνου του Ασπροχώματος, για αποφυγή της παλινδρόμησης και των καθυστερήσεων, καθώς και επέκτασης της διαδρομής αρχικά ως τα Δικαστήρια και το Διοικητήριο της Καλαμάτας και στη συνέχεια ως το λιμάνι.
Πρόσθεσε, δε, πως πληρούνται οι προϋποθέσεις (λειτουργεί η γραμμή, υπάρχουν αποβάθρες, οχήματα, προσωπικό), ενώ το εγχείρημα είναι και οικονομικά εφικτό, αφού, σύμφωνα με την προηγούμενη εμπειρία των μετακινήσεων στην εν λόγω γραμμή, η κίνηση δύναται να ξεπεράσει τους 1.000 με 1.500 επιβάτες την ημέρα.
Μίλησε ακόμη για την επέκταση των προαστιακών δρομολογίων προς Διαβολίτσι – Δεσύλλα και Κυπαρισσία, καθώς έτσι θα συνδεθούν γρήγορα και οικονομικά με την Καλαμάτα πολλές κωμοπόλεις και μεγάλα χωριά του μεσσηνιακού κάμπου, ενώ έθεσε ως μεσοπρόθεσμο στόχο τη σιδηροδρομική διασύνδεση της Αρχαίας Ολυμπίας με την Αρχαία Μεσσήνη και των λιμανιών Κατακόλου και Καλαμάτας. Η σύνδεση αυτή θα ενισχύσει οικονομικά την επιβατική εκμετάλλευση και, κυρίως, θα δημιουργήσει έναν επιπλέον τουριστικό πόλο έλξης για την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων στην Καλαμάτα, προσφέροντας στους τουρίστες που αποβιβάζονται στο Κατάκολο μια εναλλακτική διαδρομή με τρένο. Έτσι, οι τουρίστες, διερχόμενοι με το τραίνο και από τους δύο αναφερθέντες αρχαιολογικούς προορισμούς, θα επιβιβάζονται και πάλι στο πλοίο στην Καλαμάτα, για να συνεχίσουν την κρουαζιέρα τους.

Εντυπωσιακή πληρότητα 

Η πληρότητα των δρομολογίων του ΟΣΕ στη γραμμή Καλαμάτα – Μεσσήνη ανέρχεται, σύμφωνα με όσα πληροφορηθήκαμε, στο 95-100%.

tharrosnews.gr