Ολοκληρώθηκε εχθές η διαδικασία και στο Ελεγκτικό Συνέδριο για το έργο-σκούπα Κιάτο-Ροδοδάφνη που δημοπρατήθηκε στα τέλη του 2013. Το αποτέλεσμα της μάχης έβγαλε νικήτρια την ΜΕΤΚΑ (μετά και το τελευταίο εξώδικο της αντίπαλης Κοινοπραξίας) που οριστικά πλέον είναι ανάδοχος του μεγάλου έργου.
Πλέον τα επόμενα βήματα είναι η κύρωση του έργου από την Βουλή των Ελλήνων και η πανηγυρική υπογραφή της σύμβασης. Το έργο έχει κόστος 273 εκατομμύρια ευρώ και η ΜΕΤΚΑ το αναλαμβάνει με έκπτωση 16%.
Η διάρκεια των έργων έχει υπολογιστεί σε 24 μήνες και αν δεν έχουμε καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου τότε θα ολοκληρωθεί το Φθινόπωρο του 2016. Περιλαμβάνει ότι εργασίες δεν έχουν εκτελεστεί από προηγούμενες εργολαβίες και είναι απαραίτητο για να λειτουργήσει η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή από το Κιάτο μέχρι την Ροδοδάφνη.
Σημαντικό γεγονός για την ομαλή εκτέλεση του έργου είναι η συνάντηση των έργων του σιδηρόδρομου με τα έργα της Ολυμπίας Οδου σε 3 σήμεια. Η συνεργασία μεταξύ των 2 έργων είναι απαραίτητη για να μην παρουσιαστούν καθυστερήσεις της τελευταίας στιγμής που μπορεί να κοστίσουν σε χρόνο και χρήμα. Από το τέλος του 2016 το τρένο θα ξαναεμφανιστεί στη γραμμή της Βόρειας Πελοποννήσου μετά από απουσία 10 ετών.
Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2007-2013 και συγκεκριμένα από το πρόγραμμα της Προσπελασιμότητας.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com