Και όμως όλα θα είναι δυνατά. Ακόμη και η δρομολόγηση «γρήγορων» φορτηγών σιδηροδρομικών συρμών που θα μπορούν να μειώσουν στο ελάχιστο τις ώρες μεταξύ των λιμένων Πειραιά και Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων η γραμμή (και οι δύο κλάδοι της , ένας ανά κατεύθυνση)υπολογίζεται ότι θα είναι πλήρως έτοιμη στα τέλη του 2016 που ολοκληρώνονται τα έργα στις διανοιγόμενες σήραγγες , οπότε τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα μπορούν να διανύσουν την απόσταση μεταξύ των δύο πόλεων σε περίπου 3 ώρες και 15 λεπτά, αναβαθμίζοντας σημαντικά επιβατικές αλλά και εμπορευματικές μεταφορές. Πρέπει να σημειωθεί ότι την τελευταία τριετία και πλέον σε Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία εξελίσσονται κοσμογονικές αλλαγές στην στρατηγική εξυπηρέτησης των εμπορικών λιμένων με εμπορικούς ταχείς συρμούς που επίσης έχουν επιφέρει δομικές αλλαγές και στα logistics. Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι στην ελληνική επικράτεια έχει γίνει το τελευταίο διάστημα πολύς λόγος για τις δυνατότητες των συνδυασμένων μεταφορών αλλά και το ευρύ του ορίζοντα για στρατηγικής σημασίας λιμάνια όπως του Πειραιά, του Βόλου, της Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης ύστερα μάλιστα και από το καταγεγραμμένο επενδυτικό ενδιαφέρον για τις επικείμενες ιδιωτικοποιήσεις τόσο των λιμένων όσο και των σιδηροδρόμων.
theseanation