Νέα δεδομένα, που οδηγούν σε καθυστερήσεις στο σιδηροδρομικό έργο «Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής και σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη», προκύπτουν, μετά τη δικαστική προσφυγή κατά της ΜΕΤΚΑ, που είχε αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος.
Η κοινοπραξία Ακτωρ-Ιντρακάτ-J&Ρ-Τέρνα κατέθεσε προσωρινά μέτρα εναντίον του μειοδότη του διαγωνισμού, κάτι που προκαλεί σημαντικές χρονικές καθυστερήσεις, καθώς το έργο αναμενόταν να υπογραφεί μέσα στο καλοκαίρι.
Το έργο-σκούπα, το οποίο θα ολοκληρώσει τις υπολειπόμενες εργασίες στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 273 εκατ. ευρώ, δημοπρατήθηκε στο τέλος του προηγούμενου χρόνου. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν οι ΜΕΤΚΑ-ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ-THALES με έκπτωση 17,24%, ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-J&Ρ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 8,5% και ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ με έκπτωση 9,5%.
Το έργο Κιάτο-Ροδοδάφνη, που έχει συμβατική περίοδο κατασκευής δύο έτη από την υπογραφή της σύμβασης, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό βήμα για ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα-Πάτρα. Με το εν λόγω έργο πρόκειται να κατασκευαστούν τα έργα που υπολείπονται, από προηγούμενες εργολαβίες, στο συγκεκριμένο τμήμα.