Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Σιδηροδρομικός ζητά δικαίωση

Με ανοικτή επιστολή του ο κ. Αγγελής  Αγγελής  απευθύνεται προς τον υπουργό Δικαιοσύνης και ζητά έστω και τώρα την δικαίωση του. Στην επιστολή του ο κ. Αγγελής γράφει:
 «Κύριε υπουργέ,
Εκφράζοντας την απογοήτευσή μου και τη λύπη μου για την απαξιωτική και περιφρονητική συμπεριφορά σας σε έναν Έλληνα πολίτη και συνταξιούχο του ΟΣΕ, όπως εγώ, που πρόσφερα την εργατικότητά μου και την υπευθυνότητά μου με κινδύνους και θυσίες εργαζόμενος στον ΟΣΕ..

ως φύλακας εγκαταστάσεων πάνω από είκοσι έξι (26) χρόνια, καθ' όσον αρνηθήκατε και αρνείσθε παλαιότερα με την ιδιότητα του δικαστού (προέδρου του Τριμελούς Συμβουλίου Διοίκησης του Πρωτοδικείου Αθηνών και σήμερα με την ιδιότητα του υπουργού Δικαιοσύνης) να ενεργήσετε τα νόμιμα σύμφωνα με τα οποία θα δοθεί η δίκαιη λύση και στο δικό μου πρόβλημα, που δεν είναι άλλο από το να ζητήσετε την τροποποίηση της σχετικής νομοθεσίας που αφορά την ερμηνεία της αναπηρίας μου εξ αιτίας και της οποίας συνταξιοδοτήθηκα το 1984, αφού ΔΕΝ είναι ούτε δίκαιο ούτε λογικό ένα ποσοστό αναπηρίας μου, που προσδιορίστηκε με τελεσίδικη και αμετάκλητη απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Πειραιά και είναι 67%, να θεωρείται πως δεσμεύει μόνο την πολιτεία και τους οργανισμούς στο μέρος που αφορά τη φορολογική έκπτωση στο φόρο εισοδήματος και όχι και στις υπόλοιπες κατηγορίες, όπως υπολογισμό των προβλεπόμενων προσαυξήσεων και επιδομάτων στην καταβαλλόμενη σύνταξή μου από τον ασφαλιστικό φορέα ΤΑΠ-ΟΤΕ.

Επίσης ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ για την αδιάφορη εκ μέρους σας αντιμετώπισή μου στο ζήτημα που σας γνωστοποίησα με την από 24.10.2013 επιστολή μου που αφορά την κατάδηλη και κατάφωρη βαριά αμέλεια της δικαστίνας κ. Αλεξάνδρας Λιόλιου, που δίκασε στο Μονομελές Πρωτοδικείο Λαμίας ως Εφετείο και εξέδωκε την υπ' αρ. 74/2013 απόφαση, με την οποία απέρριψε την έφεσή μου με ένα σκεπτικό που και η ίδια οουσιαστικά συνομολογεί την αμφιβολία της για την ορθότητα της απόφασης αυτής, γεγονός πρωτοφανές για ένα δικαστήριο, προκαλούσα, όμως, σε βάρος μου την ανεπανόρθωτη ζημιά που αφορά τα δικαιώματα της ιδιοκτησίας μου σε ακίνητο που με αδιάσειστα αποδεικτικά στοιχεία ανήκει σε μένα και στην αδελφή μου και τα οποία, δυστυχώς, ΔΕΝ έλαβε υπόψη της η ως άνω δικαστίνα ή τα ερμήνευσε εσφαλμένα, με αποτέλεσμα να με ζημιώσει.

Επειδή ΔΕΝ έχω την οικονομική δυνατότητα ούτε το κουράγιο, αφού είμαι πλέον ογδόντα (80) ετών, να προσφύγω στον Αρειο Πάγο με την παρούσα και πάλι ΖΗΤΩ να ασκήσετε τα δικαιώματά σας και τα καθήκοντά σας με τη λογική πως ο πολίτης ΔΕΝ έχει μόνο υποχρεώσεις απέναντι στο κράτος, ήτοι να πληρώνει φόρους, χαράτσια, λογαριασμούς κ.λπ., αλλά και δικαιώματα που το κράτος υποχρεούται να αναγνωρίζει και να εκτελεί για λογαριασμό του πολίτη και ακόμα να υπολογίζουν τον πολίτη μόνο στην εκάστοτε προεκλογική περίοδο.

Επίσης πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τον πρώτο πρόβλημά μου, που αφορά το ποσοστό αναπηρίας μου, ότι το ποσοστό 67% κρίθηκε με την υπ' αρ. 3645/1999 απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Πειραιά και μάλιστα με αναδρομική ισχύ, επικυρωθείσα η απόφαση αυτή με την υπ' αρ. 768/2003 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά και την υπ' αριθμ. 157/2003 Πράξη του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά με την οποία Πράξη η ασκηθείσα αναίρεση από το Δημόσιο στο Συμβούλιο Επικρατείας τέθηκε στο Αρχείο.

Επειδή, λοιπόν, με την παρούσα ΖΗΤΩ να τοποθετηθείτε στα παραπάνω προβλήματά μου και να σκεφθείτε πως ΔΕΝ έχω πλέον καμία δυνατότητα οικονομική και βιολογική να προχωρήσω σε επί πλέον δικαστικές ενέργειες. Θα περιμένω τουλάχιστον να με δικαιώσετε στο ζήτημα της αναπηρίας μου και να αντιληφθείτε ότι ΔΕΝ είναι λογικό μια αναπηρία να έχει δύο ερμηνείες και να χωρίζεται σε δύο (2) κατηγορίες.

Θα περιμένω έγγραφη απάντησή σας».
Με τιμή
Αγγελής Αγγελής


Αναδημοσίευση από το
* ΕΛΕΥΘΕΡΟ Βήμα
  enet.gr