Το Οργανόγραμμα προχωρά και έχουν προταθεί οι τοποθετήσεις των συναδέλφων από τον Προϊστάμενο, έχοντας υπ’όψιν του πάντα την αρχαιότητα, πράγμα το οποίο του τονίσαμε να προσέξει. Ιδιαίτερα για το χώρο της Δ.Π.Π. του τονίσαμε την αναγκαιότητα Τομεάρχη και Ομάδων Εργασίας οι οποίες παράγουν έργο για όλο το δίκτυο.
Τα προβλήματα που μας ανέπτυξε για τα οποία ζητάει άμεση λύση ώστε το Ε.Π. να μπορεί να εργάζεται, έχουν να κάνουν τόσο με την έλλειψη προσωπικού όσο και την τραγική έλλειψη ανταλλακτικών αλλά και τη μειωμένη προμήθεια ανταλλακτικών λόγω αδυναμίας της κεντρικής αποθήκης υλικού να εφοδιάζει το Εργοστάσιο με ανταλλακτικά κινητήρων αμαξωμάτων, ηλεκτρολογικό υλικό, κοπτικά εργαλεία κ.α. Το έργο αυτό το έχει αναλάβει η παγία και δεν μπορεί ν΄ανταποκριθεί καθώς το κονδύλι είναι 15.000 € μηνιαίως.
Προβλήματα που προέκυψαν με την αποζημίωση της Κυριακής για το οποίο είχαμε τη διαβεβαίωση του Διευθύνοντα Συμβούλου ότι έχει τελειώσει αλλά και για τις υπερωρίες άνω των 20 ωρών.
Βέβαια συνάδελφοι, η θέση μας είναι ότι μόνο οι προσλήψεις με μόνιμο προσωπικό θα ήταν η συνέχεια της τεχνογνωσίας μας και διασφάλιση για ένα Δημόσιο Σιδηρόδρομο.
Αλλά και την έγκριση πληρωμής αναπαύσεων για να μη δημιουργηθεί μεγαλύτερο πρόβλημα παραγωγής στο Ε.Π. επειδή μέχρι 31/1/2014 το προσωπικό έχει συσσωρευμένες αναπαύσεις που φθάνουν τις 4.100 περίπου.
Ζητάμε να σταματήσουν οι επισκέψεις μελλοντικών αγοραστών και άλλων κυρίων που θέλουν να δουν τι μπορούν ν’ αρπάξουν. Πρέπει να τους απομονώσουμε και να τους σταματήσουμε.
Του προτείναμε να πραγματοποιήσει σύσκεψη με τους νέους Τομεάρχες, ώστε να έχει καλύτερη εικόνα των εργασιών αλλά και τις όποιες σκέψεις, λύσεις προτείνουν οι συνάδελφοι.
Να σταματήσει κάθε σκέψη και σχεδιασμός, ώστε να βγαίνουν οι εργασίες εκτός Ε.Π., ιδιαίτερα για τους κινητήρες.
Να κάνει παρέμβαση στον εργολάβο καθαρισμού για τις εργασίες που χρειάζονται και πώς καλύπτονται.
Το Σωματείο περιμένει την υλοποίηση των δεσμεύσεων και θα είναι κοντά όπου χρειάζεται."
ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ