Η κοινοπραξία METKA - ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ - ΤHALES αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος για το έργο-σκούπα Κιάτο - Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 273 εκατ.
Η κοινοπραξία συμμετείχε στη διαδικασία μαζί με άλλες δύο, ωστόσο προσέφερε τη μεγαλύτερη έκπτωση (17,24%). Η ολοκλήρωση των έργων ορίστηκε σε 24 μήνες από την ημερομηνία ανάθεσης της σύμβασης. Αν η σύμβαση υπογραφεί μέχρι το καλοκαίρι, τότε θα έχουν ολοκληρωθεί το 2016 τα έργα και η γραμμή θα μπορεί να λειτουργήσει, μετά από χρόνια διακοπής της.
Μαζί με το έργο Διακοπτό - Ροδοδάφνη ολοκληρώνουν τον διάδρομο μέχρι τη Ροδοδάφνη και το 2016 θα μπορεί να λειτουργήσει διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων, μέχρι και 200 χλμ./ώρα. Τα τρένα θα τερματίζουν στη Ροδοδάφνη και σε απόσταση μόλις 35 χλμ. από την Πάτρα.
Αντικείμενο του έργου είναι:
Η κατασκευή των υπολειπομένων εργασιών για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής υποδομής (επιχώματα, ορύγματα, τεχνικά έργα, υδραυλικά έργα αποστράγγισης και αποχέτευσης, σήραγγες, και κτίρια εξυπηρέτησης των σηράγγων).
Η ολοκλήρωση της αποκατάστασης του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου.
Η κατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής.
Η κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων και των κτιρίων εξυπηρέτησής τους.
Η κατασκευή ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας για τη σηματοτεχνική εξασφάλιση της γραμμής από την Χ.Θ. 122+000,00 έως την Χ.Θ. 202+100, καθώς και εγκατάσταση συστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS γραμμής επιπέδου1 (level 1).
Η εγκατάσταση τηλεπικοινωνιακών συστημάτων, όπως παθητικό δίκτυο μεταφοράς δεδομένων και σημάτων σιδηροδρομικών συστημάτων.
Μαρία Μόσχου
imerisia.gr