Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

Ανακοίνωση της συνδικαλιστικής παράταξης των σιδηροδρομικών "Εξέλιξη"

Σε ανακοίνωση της η συνδικαλιστική παράταξη του κλάδου έλξης "Εξέλιξη" αναφέρει:

"Συνάδελφοι , συναδέλφισες
 Η Εξέλιξη καταγγέλει την ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ηγεσία της ΠΕΠΕ με  αφορμή την τελευταία εγκύκλιο της ΔΙΚΑΜ την οποία καλούνται να λάβουν γνώση ενυπόγραφα όλοι οι μηχανοδηγοί και στην οποία ο θρασύτατος Διευθυντής Χρήστος Ρετσινάς καλεί το προσωπικό έλξης να τηρεί  τους κανονισμούς και τα όρια ταχυτήτων αλλά ακόμα και να μειώνει  την ταχύτητα όπου κρίνει για την αποφυγή συμβάντων . (Το μόνο που δεν μας είπε ο ΔΙΚΑΜ είναι να κορνάρουμε στις στροφές !)

 Την ίδια ώρα που οι ταχύτητες στον Προαστιακό Αθηνών είναι χαραγμένες στα 120 χλμ (αλλά οι δρομολογιακοί χρόνοι στα 160)  , την ώρα που η βραδυπορία των 140 χλμ παραμένει μεταξύ Δομοκού – Θεσσαλονίκης (χωρίς και πάλι να αλλάζουν οι δρομολογιακοί χρόνοι ) την ίδια ώρα που ο επικίνδυνος Ρετσινάς δεν έχει απαντήσει σε αναφορά της Εξέλιξης ( μέσω του Αντιπροέδρου της ΠΕΠΕ ) για το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά  , την ίδια ακριβώς ώρα που οι μηχανοδηγοί εργάζονται εξαντλητικά δεκάωρα και σε ημέρες αναπαύσεων , ο συνταξιούχος Διευθυντής φοβούμενος τα αποτελέσματα των μνημονιακών πολιτικών που φανατικά υποστήριξε στον σιδηρόδρομο (φροντίζοντας πρώτα όμως  να διασφαλίσει το εφάπαξ του παραιτούμενος  το 2010) , με μια εγκύκλιο μεταθέτει  τις ευθύνες στους μηχανοδηγούς. 

Τρέμει τα αποτελέσματα των επιλογών  του και για αυτό άλλωστε φρόντισε να μην κληθούν οι μηχανοδηγοί της 53 , στην σύσκεψη για το συμβάν στον Ασωπό , γιατί ΤΡΕΜΕΙ την αλήθεια και τις επιπτώσεις των πράξεων του .

Απαιτούμε απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  άμεσα την σύσταση επιτροπής με συμμετοχή του κλάδου έλξης για τον επαναπροσδιορισμό των δρομολογιακών χρόνων ,των ταχυτήτων  και απάντηση για το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά.

Την ίδια όμως ακριβώς ώρα και η ηγεσία της ΠΕΠΕ  παρακολουθεί σαν απλός θεατής τα όσα συμβαίνουν (όπως κάνει εδώ κ 18 μήνες) και συζητά στο τελευταίο Διοικητικό Συμβούλιο επί 2 ώρες για το αν θα στείλει εξώδικο για την διάσπαση στα εμπορικά , με αποτέλεσμα να καταλήξει σε ένα που θα αναφέρει 100 προβλήματα για να μην λυθεί προφανώς κανένα.

ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚ ευθύνονται για  την συνεχή υποβάθμιση του κλάδου .

Στο τελευταίο ΣΤΑ , στο οποίο για 2η συνεχόμενη χρονιά δεν έγινε ψηφοφορία , φάνηκε ξεκάθαρα πλέον η συμπόρευση των 2 παρατάξεων.
Συμπόρευση που έχει εξαθλιώσει οικονομικά τους μηχανοδηγούς , συμπόρευση που δεν αποπνέει κανένα ίχνος ελπίδας και προοπτικής για το μέλλον αλλά και καμία διάθεση για αγωνιστική  ανατροπή της πολιτικής των μνημονίων.

Εμείς ,  τους καλούμε να ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ τώρα πριν γίνουν ακόμα ποιο επικίνδυνοι για τα συμφέροντα της έλξης και να οδηγήσουν ΑΜΕΣΑ το Σωματείο σε συνελεύσεις που θα αποφασίσουν για το μέλλον ΟΛΩΝ .


Ευχόμαστε σε όλους τους σιδηροδρομικούς Καλές Γιορτές και το ταχύτερο απαλλαγή από τις μνημονιακές πολιτικές που διέλυσαν τον τόπο μας .