Υπερταχείες τελευταίας τεχνολογίας κατασκευασμένες από την Hitachi Rail Europe, θα αντικαταστήσουν
τις υπάρχουσες ταχείες υψηλών ταχυτήτων στο δίκτυο του Ηνωμένου Βασιλείου στο
πλαίσιο του προγράμματος Ιντερσίτι Εξπρές.
Τα τρένα θα χρησιμοποιηθούν στις
κεντρικές γραμμές των δυτικών και ανατολικών περιοχών του Ηνωμένου Βασιλείου,
φτάνοντας την ταχύτητα των 200χιλ./ώρα μειώνοντας το ταξιδιωτικό χρόνο ανάμεσα
στο Λονδίνο, το Λιντς, το Νιουκάσελ και
το Εδιμβούργο κατά 18 λεπτά. Τα τρένα για τις ευρύτερα Δυτικές και Ανατολικές
περιοχές, θα παρουσιαστούν το Δεκέμβριο του 2017 και του 2018 αντίστοιχα. Η
πρώτη μονάδα αναμένεται να παραδοθεί το 2014 και ολόκληρη η παράδοση θα γίνει
το 2020. Η δοκιμές θα έχουν ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2015.
Τεχνικές προδιαγραφές
Δύο θα είναι τα μοντέλα που θα παραχθούν. Το ένα η Class 800
και το άλλο η Class 801. Η πρώτη θα είναι υβριδική Diesel-electric και η άλλη ηλεκτροκίνητη. Τα τρένα θα
εφοδιάζονται με τα συστήματα Europe Train Control (ETCS) επιπέδου σηματοδότησης 2, British Rail Αυτόματη Προστασία
Τρένου(BR ATP) και Μονωμένης πύλης διπολικών τρανζίστορ (IGBT) Τριφασικού AC οδηγού ελέγχου πέδησης.
Η αμαξοστοιχίες θα αποτελούνται από 12 βαγόνια μεταφέροντας παραπάνω
από 700 επιβάτες. Επίσης τα τρένα θα είναι φιλικά προς το περιβάλλον αφού θα
υπάρχει 12% μειωμένη κατανάλωση ενέργειας και διοξειδίου του άνθρακα κατά άτομο
ανά ταξίδι σε σχέση με υπάρχον ηλεκτροκίνητο υλικό.