Υπάρχει και άλλο βαγόνι τραμ;
Την καλύτερη αξιοποίηση των βαγονιών τραμ, που ανέλαβε να ανακατασκευάσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, αναφέρεται με επιστολή του φίλος αναγνώστης, ο οποίος μάλιστα προτείνει την ανακατασκευή αυτών των βαγονιών να αναλάβει το εργοστάσιο οχημάτων του ΟΣΕ στην Θεσσαλονίκη. Ο κ. Σωτήριος Βενέτης στην επιστολή του αναφέρει:
«Για πολλά χρόνια φυλάσσονταν ένα βαγόνι ηλεκτροκίνητου τραμ επί της οδού 25ης Μαρτίου, σε μια τεχνική βάση του Δήμου Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, πρέπει να ήταν ένα από τα "μονά" τραμ που έκαναν τη διαδρομή Ντεπώ - Χαριλάου. Άραγε είναι ένα από αυτά που αναφέρει το ρεπορτάζ, ή είναι ένα τρίτο βαγόνι; Προτείνω δε, αντί μιας "απλής" επισκευής με βαψίματα και τέτοια ευτελή ο Δήμος Θεσσαλονίκης ή κάποιος άλλος φορέας να έλθει σε επικοινωνία με την κατασκευάστρια εταιρία ή παρόμοιους κατασκευαστικούς οίκους του εξωτερικού και να ανακατασκευάσει τα εναπομείναντα τραμ, στην κατάσταση λειτουργίας τους πριν την κατάργηση του τροχιοδρόμου της Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, την ανακατασκευή μπορεί να την φέρει σε πέρας και η τεχνική βάση του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη που είναι υψηλών προδιαγραφών. Στη συνέχεια να φτιάξει μια τουριστική γραμμή (λ.χ. μέσα στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης ή στην παραλία) και να πραγματοποιεί διαδρομές με ένα συμβολικό εισιτήριο, ως τουριστική ατραξιόν της πόλης. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ο Δήμος θα αποσβέσει το κόστος ανακατασκευής, διότι όλοι οι Θεσσαλονικείς, ειδικά οι μεγαλύτεροι, θα έσπευδαν να κάνουν μια βόλτα με το τραμ της πόλης. Είναι μοναδική ευκαιρία και δεν πρέπει να πάει χαμένη».
Μετά τιμής
Σ. Βενέτης.