Το πολύπαθο Τραμ, το οποίο ήδη επεκτείνεται προς τον Πειραιά, θα καταφέρει να φτάσει, από την πλατεία Συντάγματος μέχρι την πλατεία Αιγύπτου, μέσω των οδών Πανεπιστημίου και Πατησίων, στο πλαίσιο του Rethink Athens.
Έτσι λένε στο Αττικό Μετρό, υποστηρίζοντας ότι έως το τέλος του έτους θα προκηρυχθεί το έργο πεζοδρόμησης της οδού Πανεπιστημίου και της επέκτασης του Τραμ, με στόχο την ολοκλήρωσή τους στα τέλη του 2015.
Μετά από πρόσφατες συνεννοήσεις με την πολιτική ηγεσία και τους αρμόδιους παράγοντες του υπουργείου Ανάπτυξης και του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ), καθώς και της Περιφέρειας Αττικής, τέθηκαν οι βάσεις για τη χρηματοδότηση των έργων του προγράμματος Re-think Athens, με ποσό της τάξεως των 30 εκατ. για τα έργα ανάπλασης του κέντρου της Αθήνας από το «Επιχειρησιακό Πρόγραμμα» του ΥΠΕΚΑ και με ποσό της τάξεως των 60 εκατ. περίπου για τα έργα κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και επέκτασης του Τραμ από το Σύνταγμα μέχρι την πλατεία Αιγύπτου από το ΠΕΠ Αττικής.
Γιατί επιλέχθηκε το Τραμ;
Το τραμ είναι από τα πιο αποτελεσματικά μέσα μεταφοράς στις ευρωπαϊκές πόλεις, φιλικό στον πολίτη και το περιβάλλον.
Η επέκταση της γραμμής του από τη λεωφόρο Αμαλίας στο τέλος της οδού Πατησίων θα αποτελέσει τη συγκοινωνιακή ραχοκοκαλιά που θα εξυπηρετεί όλο το κέντρο, συνδέοντας τους δύο μεγαλύτερους σταθμούς μετρό της Ομόνοιας και του Συντάγματος και τις πυκνοκατοικημένες συνοικίες που αναπτύσσονται στις δύο κατευθύνσεις του.
Η συχνή διέλευση και στις δύο κατευθύνσεις, που εκτιμάται από τις κυκλοφοριακές μελέτες σε 2 λεπτά και η απόλυτη προτεραιότητα κίνησης θα εξασφαλίσουν την αξιοπιστία και θα το κάνουν ένα από τα πιο «αγαπημένα» μέσα μεταφοράς.
ypodomes.com