Σύμφωνα με την
έκθεση Δοξιάδη, στους Σιδηροδρόμους του Ελληνικού Κράτους (ΣΕΚ) αχρηστεύθηκε το 75% της
γραμμής Πειραιάς - Πλατύ, το 100% των γραμμών Θεσσαλονίκης - Φλώρινας και
Θεσσαλονίκης - Ειδομένης, και το 23% της γραμμής Θεσσαλονίκης -
Αλεξανδρούπολης.
Επίσης καταστράφηκε το 80% των σιδηροδρομικών σταθμών, το 40%
των γεφυρών, το 35% των σηράγγων, ενώ στους Σιδηροδρόμους Πειραιώς - Αθηνών -
Πελοποννήσου (ΣΠΑΠ) αχρηστεύθηκε το 97% της γραμμής.
«Από το σύνολο των 7.708 τεμαχίων τροχαίου υλικού που είχαν
οι σιδηρόδρομοι της Ελλάδος αρπάχτηκαν ή καταστράφηκαν 7.101 τεμάχια και δεν
έμειναν παρά μονάχα 607 και αυτά σε κακή κατάσταση από την υπερβολική τους
χρήση κατά την Κατοχή» έγραφε. Οι ζημιές που υπέστη η σιδηροδρομική υποδομή
εκτιμήθηκαν σε 8 δισ. προπολεμικές δραχμές ή 72 εκατ. προπολεμικά δολάρια.
Για να διαβάσετε όλο το ρεπορτάζ με τίτλο "Θυσίες της Ελλάδος: Αιτήματα και επανορθώσεις στον Β' Παγκόσμιο πόλεμο"
Πατήστε εδώ
http://emvolimanea.blogspot.gr/2013/10/blog-post_6749.html